Oddey Skrevet Juni 5, 2016 Share Skrevet Juni 5, 2016 Okei, møtte på et problem igår. Klossene er vist på tide å byttes, mitt spørsmål er om dem er helt vekk eller om jeg kan kjøre med bilen på jobb imorgen Bremseklosser har jeg fint lite peil på så legger ved et bilde. Når jeg først har lagt til bilde og så lurte jeg på om det fantes en måte å slippe at calipperen ruster som dere ser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 5, 2016 Share Skrevet Juni 5, 2016 Holder no til jobb og en stund til. Otis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juni 5, 2016 Share Skrevet Juni 5, 2016 Ja, sikkert 0,5 år igjen. Avhengig av kjørestil selvsagt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gullsakar Skrevet Juni 5, 2016 Share Skrevet Juni 5, 2016 (endret) siden du sier du møtte et problem så regner jeg med du fikk opp varsel på bremsene i dashen.. da har man naturlig nok lagt inn en buffer slik at du kan bruke bilen frem til den da evt må inn på verksted om man ikke gjør det selv.. så ja du har fortsatt noen mil igjen men om du har fått varsel i dash så hadde jeg igangsatt innkjøp av deler og slikt ihvertfall.. btw det er en av de minst rustne calipperene jeg har sett:):) Endret Juni 5, 2016 av gullsakar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddey Skrevet Juni 6, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2016 Prøver å holde bilen helt fri for rust, er en e92 m3 som er helt strøken ellers så er litt irriterende sikkert brukt feil felgrens på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 6, 2016 Share Skrevet Juni 6, 2016 Da maler du calipterene. Det gjør jeg på min hvert år samtidig som sommerdekk skal på. Mine calipterene ser fremdeles nye ut da selv om de er fra 2004. (Er så klart malt grå) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå