Robin L Skrevet Juni 6, 2016 Share Skrevet Juni 6, 2016 hei. nivåreguleringen min lekker på ene siden. regner med at dette er belgen? den lekker ganske raskt. på en time kanskje så ligger den nedpå. alt etter hvordan bilen står. jeg har org. m-sport understell. er det forskjellige belger her? bør de byttes parvis ? vil ikke ha høydeforskjell på v/h Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juni 6, 2016 Share Skrevet Juni 6, 2016 Belgen er relativt lett å bytte og man bør ta begge to, ja tror det ligger et bilde i tråden min (se signatur) av min gamle. Må egentlig bytte de begge, men så var det pengene da... tror ikke m-sport skal ha noe å si. Sjekk opp regnr og delenr på gs sine nettsider, så ser du om det matcher med originale delenummer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet August 9, 2016 Forfatter Share Skrevet August 9, 2016 (endret) bestilte bare 2 belger fra koed jeg. gikk for uoriginale, regner med at det er febi eller noe. 1750/stk var det vell for de. kunnet kjøpt fjærer.. men er så mye enklere å bare bytte belgene skal komme med tilbakemelding her om høyden ble lik osv. shattered: de hadde egne belger for m-sport understell ja. 1300 for std og 1750 for m-sport. Endret August 9, 2016 av space-ace Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå