mort Skrevet Juni 7, 2016 Skrevet Juni 7, 2016 Da eg ifølge boka visstnok har tub motor (99mod), lurer jeg på om noen har en bruksanvisbing på hvordan det skal bytte toppdekselpakning?
Otis Skrevet Juni 7, 2016 Skrevet Juni 7, 2016 Jeg føler kanskje at siden du spør om hvordan man skifter toppdeksel pakning, så er du kanskje ikke kompetent til å gjøre det. Men det er en rimelig enkel jobb. Bare bort med toppdeksel, coiler, og et plastdeksel. Noen skruer selvsagt også. Vær renslig og gjør alle kontaktflater veldig rene før montering. Det skal også brukes dreibond på enkelt plasser på toppen mot pakningen.
mort Skrevet Juni 7, 2016 Forfatter Skrevet Juni 7, 2016 Toppdekselpakning er ikke noe problem, men såg at nåken meinte at det var annen prosedyre enn m52, så da er det bedre å spør 😃
Gabz Skrevet Juni 8, 2016 Skrevet Juni 8, 2016 Hovedforskjellen i henhold til den jobben er jo egentlig bare at TU har dobbelvanos, mens vanlig har enkel. Utover det så er det samme prosedyre mort reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå