Robin L Skrevet Juni 8, 2016 Share Skrevet Juni 8, 2016 (endret) hei. børstene er slitne på dynamoen min. den streiket for en tid siden, men jeg klarte å fytte den litt nærmere rotor, så den fungerte igjen. men vil gjerne få byttet denne før jeg legger ut på langtur igjen. lageret i den er ikke helt strøkent heller, det summer litt når jeg roterer på den. så hva ville dere gjort? bytte hele greiene? eller bytte bare børster? ny koster 2000,- og børster 550 ca på koed.no. rimelig for ny vil jeg si bilen har gått 335.000km.. Endret Juni 8, 2016 av space-ace Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juni 8, 2016 Share Skrevet Juni 8, 2016 Skift hele dynamo, husk at ankeret også blir slitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Juni 8, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2016 sant så sant. vil tipper det var slitt 1,5mm inn på den kanskje. litt kjipt og bytte børster no, også står jeg stuck i sommerferien med defekt lager f.eks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Juni 8, 2016 Share Skrevet Juni 8, 2016 har brukt denne, og funket. ikke noe spes vanskelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Juni 9, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2016 hvor kjøpte du slepering og lagre da? er da overkommelig å gjøre det der sålenge man får tak i rette deler. sparer en tusenlapp på å gjøre det selv da regner jeg med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Juni 10, 2016 Share Skrevet Juni 10, 2016 kjøpte alt fra den tyske siden i linken jeg la ut lima shop Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Juni 10, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2016 bestilte bare en ny jeg. orket ikke å begynne med dette, sparer sikker bare en tusenlapp.. er giret på å få bilen på veien nå. står demontert med vannpumpebytte osv. så har time til eukontroll rett over helgen, så da håper jeg at den går igjennom D.Toft reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå