Gå til innhold

-


BMW-cab
 Share

Anbefalte innlegg

Skjedde det samme med min. Stage/ne under bilen har lite og si da de kun justeres seg som nivåregulering ved tung last baki osv.

Men forlyktene skal justere seg hver gang, hos meg bare det motoren inni selve lykten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde samme problem med E39. der var det noen plastfester inni lykta som var brekt. koster bare noen kroner, det er en svakhet. plastdelene blir helt sprø og knekker. Sitter 2 stk i hver lykt som holder fast reflektoren. Hvis du tar i pærefestet så merker du om "innmaten" er løs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er amene inni lykten vi mener.

Armene under (nivåreguleringen) har lite og si så lenge den ene lampa funker, samt at de under kun aktiverer seg når last kommer inni bak. Mens frontlyktene skal justere seg hvergang ved oppstart uansett hvor mye bilen er lastet. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er muligens ikke noe ekstra stag i dine lykter som for eks. på eldre biler, E39 bla, der er det ofte det knekker.

Men tror jeg bare ville begynt med å kjøpe ny motor på for eks. ebay, der koster det ikke mange hundrelappene. Jeg tok sjansen på det selv og viste seg at det faktisk var selve motoren som har stag på seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...