ESER Skrevet Juni 17, 2016 Skrevet Juni 17, 2016 Er det noe hokus pokus å ta ut framsetene i min E91 preface? Den har sportsseter med luft i sidene. Ikke elektriske. Noe å tenke på? Har ikke lokalisert hvor lufta kommer inn i stolen, og ja jeg har 10 tommeltotter=)
Gorg Skrevet Juni 17, 2016 Skrevet Juni 17, 2016 Ikke elektrisk? Er det munnstykke for å få luft inn i putene? De er vel delvis elektrisk vil jeg tro. Er vel fire skruer og en + kabel . Se på pelicanparts for diy
awt Skrevet Juni 17, 2016 Skrevet Juni 17, 2016 Ta av minuspolen på batteriet først, så er det bare til å koble fra. Luften er internt i setet, så det er ingen slange e.l.
ESER Skrevet Juni 18, 2016 Forfatter Skrevet Juni 18, 2016 12 timer siden, Gorg skrev: Ikke elektrisk? Er det munnstykke for å få luft inn i putene? De er vel delvis elektrisk vil jeg tro. Er vel fire skruer og en + kabel . Se på pelicanparts for diy Mente selvfølgelig at de ikke var elektrisk justerbare.
ESER Skrevet Juni 18, 2016 Forfatter Skrevet Juni 18, 2016 Når jeg tar av minus på batteriet så får jeg ingen overraskelser når jeg setter den på igjen etterpå? Feilkoder eller innstillinger etc som er borte?
awt Skrevet Juni 18, 2016 Skrevet Juni 18, 2016 Du må stille klokken på ny eneste. ESER reagerte på dette 1
ESER Skrevet Juni 18, 2016 Forfatter Skrevet Juni 18, 2016 2 timer siden, awt skrev: Du må stille klokken på ny eneste. Takk=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå