Boddiz Skrevet Juni 18, 2016 Share Skrevet Juni 18, 2016 Finnes det noe koblingsskjema for speila på e60? Bestilte uorg "m5-speil" på GS, men adapteret passer ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Juni 19, 2016 Share Skrevet Juni 19, 2016 Avhenger av hvilke speil du har....... Årsmodell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Juni 19, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2016 2007 (prod høst 2006). Originalt har jeg: Innfellbare, lys, varme, aut.nedblenbare, u/memory ("Alt" som var mulig, bortsett fra memory med andre ord...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 19, 2016 Share Skrevet Juni 19, 2016 Memory ligger ikke i speilene, så den saken er jo grei. Regner med du har tre ledninger? Hvor mange har GS-speilet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzhe Skrevet Juni 19, 2016 Share Skrevet Juni 19, 2016 Tre er det iallfall ikke? Byttet nettopp speil på min E60. Originalt varme og aut. nedblendbare. 4 ledninger. Byttet til speil fra GS som er elektrisk innfellbare, de hadde 5. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 19, 2016 Share Skrevet Juni 19, 2016 Biler etter 09/05 med funksjoner utover "ingenting" (justering og varme) har tre ledninger i bruk (pluss, jord og signal). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Juni 25, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2016 On 6/19/2016 at 21.52, hanzhe skrev: Tre er det iallfall ikke? Byttet nettopp speil på min E60. Originalt varme og aut. nedblendbare. 4 ledninger. Byttet til speil fra GS som er elektrisk innfellbare, de hadde 5. Byttet du til m5 speil? Passet adapteret eller måtte du "koble selv"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Juni 25, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2016 On 6/19/2016 at 21.42, awt skrev: Memory ligger ikke i speilene, så den saken er jo grei. Regner med du har tre ledninger? Hvor mange har GS-speilet? Litt usikker på hvor mange jeg har på min bil (var ikke jeg selv som oppdaget at det ikke passet, det var lakkeringsverksted), husker heller ikke hvor mange GS-speilet hadde. Kan prøve å få sjekket dette i morgen =) Tusen takk for all hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzhe Skrevet Juni 25, 2016 Share Skrevet Juni 25, 2016 24 minutter siden, Boddiz skrev: Byttet du til m5 speil? Passet adapteret eller måtte du "koble selv"? "M5"-speil ja. Alt passet inn rett fra eska. Prøvemonterte først og sjekka at innstilling av speilet funka som det skulle. Retrofitta i samme sleng elektrisk innfellbare speil. Kjøpte bryterpanel til førerdøra med knapp for innfelling og fikk hjelp av @Otis til selve kodinga. Kan nå vippe inn speila med knappen på døra og ved å holde inn låseknappen på nøkkelen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Juli 3, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2016 On 6/19/2016 at 21.42, awt skrev: Memory ligger ikke i speilene, så den saken er jo grei. Regner med du har tre ledninger? Hvor mange har GS-speilet? Slik ser speilet fra GS ut. 5 ledninger (gul, grønn, rød, hvit og brun). Det er også en "separat-kobling" med en gul og en svart ledning... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Juli 3, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2016 On 6/25/2016 at 19.56, hanzhe skrev: "M5"-speil ja. Alt passet inn rett fra eska. Prøvemonterte først og sjekka at innstilling av speilet funka som det skulle. Retrofitta i samme sleng elektrisk innfellbare speil. Kjøpte bryterpanel til førerdøra med knapp for innfelling og fikk hjelp av @Otis til selve kodinga. Kan nå vippe inn speila med knappen på døra og ved å holde inn låseknappen på nøkkelen Hmm, merkelig. Når er bilen din produsert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzhe Skrevet Juli 3, 2016 Share Skrevet Juli 3, 2016 5 minutter siden, Boddiz skrev: Hmm, merkelig. Når er bilen din produsert? Siste måned de lagde '04-biler. Om det var 08/04 eller 06/04 husker jeg ikke i farta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 3, 2016 Share Skrevet Juli 3, 2016 Etter min mening er disse speilene for biler produsert før 09/05, noe som også forklarer hvorfor hanzhe sine passet uten problemer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzhe Skrevet Juli 3, 2016 Share Skrevet Juli 3, 2016 Det kan stemme bra, koblingene var plug and play. Var en ubrukt slot i dørmodulen som jeg kan tenke meg er til den du snakker om som har gul+svart ledning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Juli 14, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2016 On 7/3/2016 at 19.42, awt skrev: Etter min mening er disse speilene for biler produsert før 09/05, noe som også forklarer hvorfor hanzhe sine passet uten problemer. Hvor sikker er du på dette? =) Hvis du er veldig sikker betyr det simpelthen at jeg har fått feil speil fra GS... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå