Gå til innhold

Koblingsskjema e60 speil

Boddiz
 Share

Anbefalte innlegg

Tre er det iallfall ikke? Byttet nettopp speil på min E60. Originalt varme og aut. nedblendbare. 4 ledninger. Byttet til speil fra GS som er elektrisk innfellbare, de hadde 5. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/19/2016 at 21.52, hanzhe skrev:

Tre er det iallfall ikke? Byttet nettopp speil på min E60. Originalt varme og aut. nedblendbare. 4 ledninger. Byttet til speil fra GS som er elektrisk innfellbare, de hadde 5. 

Byttet du til m5 speil? Passet adapteret eller måtte du "koble selv"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/19/2016 at 21.42, awt skrev:

Memory ligger ikke i speilene, så den saken er jo grei. :)

Regner med du har tre ledninger? Hvor mange har GS-speilet?

Litt usikker på hvor mange jeg har på min bil (var ikke jeg selv som oppdaget at det ikke passet, det var lakkeringsverksted), husker heller ikke hvor mange GS-speilet hadde. Kan prøve å få sjekket dette i morgen =) 

Tusen takk for all hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Boddiz skrev:

Byttet du til m5 speil? Passet adapteret eller måtte du "koble selv"?

"M5"-speil ja. Alt passet inn rett fra eska. Prøvemonterte først og sjekka at innstilling av speilet funka som det skulle. Retrofitta i samme sleng elektrisk innfellbare speil. Kjøpte bryterpanel til førerdøra med knapp for innfelling og fikk hjelp av @Otis til selve kodinga. Kan nå vippe inn speila med knappen på døra og ved å holde inn låseknappen på nøkkelen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/19/2016 at 21.42, awt skrev:

Memory ligger ikke i speilene, så den saken er jo grei. :)

Regner med du har tre ledninger? Hvor mange har GS-speilet?

Slik ser speilet fra GS ut. 

5 ledninger (gul, grønn, rød, hvit og brun). Det er også en "separat-kobling" med en gul og en svart ledning...

IMG_7447.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/25/2016 at 19.56, hanzhe skrev:

"M5"-speil ja. Alt passet inn rett fra eska. Prøvemonterte først og sjekka at innstilling av speilet funka som det skulle. Retrofitta i samme sleng elektrisk innfellbare speil. Kjøpte bryterpanel til førerdøra med knapp for innfelling og fikk hjelp av @Otis til selve kodinga. Kan nå vippe inn speila med knappen på døra og ved å holde inn låseknappen på nøkkelen :)

Hmm, merkelig. Når er bilen din produsert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
On 7/3/2016 at 19.42, awt skrev:

Etter min mening er disse speilene for biler produsert før 09/05, noe som også forklarer hvorfor hanzhe sine passet uten problemer.

Hvor sikker er du på dette? =) 

Hvis du er veldig sikker betyr det simpelthen at jeg har fått feil speil fra GS...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...