Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

2007 (prod høst 2006). Originalt har jeg: Innfellbare, lys, varme, aut.nedblenbare, u/memory

("Alt" som var mulig, bortsett fra memory med andre ord...)

Skrevet

Memory ligger ikke i speilene, så den saken er jo grei. :)

Regner med du har tre ledninger? Hvor mange har GS-speilet?

Skrevet

Tre er det iallfall ikke? Byttet nettopp speil på min E60. Originalt varme og aut. nedblendbare. 4 ledninger. Byttet til speil fra GS som er elektrisk innfellbare, de hadde 5. 

Skrevet

Biler etter 09/05 med funksjoner utover "ingenting" (justering og varme) har tre ledninger i bruk (pluss, jord og signal).

Skrevet
On 6/19/2016 at 21.52, hanzhe skrev:

Tre er det iallfall ikke? Byttet nettopp speil på min E60. Originalt varme og aut. nedblendbare. 4 ledninger. Byttet til speil fra GS som er elektrisk innfellbare, de hadde 5. 

Byttet du til m5 speil? Passet adapteret eller måtte du "koble selv"?

Skrevet
On 6/19/2016 at 21.42, awt skrev:

Litt usikker på hvor mange jeg har på min bil (var ikke jeg selv som oppdaget at det ikke passet, det var lakkeringsverksted), husker heller ikke hvor mange GS-speilet hadde. Kan prøve å få sjekket dette i morgen =) 

Tusen takk for all hjelp!

Skrevet
24 minutter siden, Boddiz skrev:

Byttet du til m5 speil? Passet adapteret eller måtte du "koble selv"?

"M5"-speil ja. Alt passet inn rett fra eska. Prøvemonterte først og sjekka at innstilling av speilet funka som det skulle. Retrofitta i samme sleng elektrisk innfellbare speil. Kjøpte bryterpanel til førerdøra med knapp for innfelling og fikk hjelp av @Otis til selve kodinga. Kan nå vippe inn speila med knappen på døra og ved å holde inn låseknappen på nøkkelen :)

Skrevet
On 6/19/2016 at 21.42, awt skrev:

Slik ser speilet fra GS ut. 

5 ledninger (gul, grønn, rød, hvit og brun). Det er også en "separat-kobling" med en gul og en svart ledning...

IMG_7447.jpg

Skrevet
On 6/25/2016 at 19.56, hanzhe skrev:

"M5"-speil ja. Alt passet inn rett fra eska. Prøvemonterte først og sjekka at innstilling av speilet funka som det skulle. Retrofitta i samme sleng elektrisk innfellbare speil. Kjøpte bryterpanel til førerdøra med knapp for innfelling og fikk hjelp av @Otis til selve kodinga. Kan nå vippe inn speila med knappen på døra og ved å holde inn låseknappen på nøkkelen :)

Hmm, merkelig. Når er bilen din produsert?

Skrevet
5 minutter siden, Boddiz skrev:

Hmm, merkelig. Når er bilen din produsert?

Siste måned de lagde '04-biler. Om det var 08/04 eller 06/04 husker jeg ikke i farta. 

Skrevet

Etter min mening er disse speilene for biler produsert før 09/05, noe som også forklarer hvorfor hanzhe sine passet uten problemer.

Skrevet

Det kan stemme bra, koblingene var plug and play. Var en ubrukt slot i dørmodulen som jeg kan tenke meg er til den du snakker om som har gul+svart ledning. 

• 2 weeks later...
Skrevet
On 7/3/2016 at 19.42, awt skrev:

Etter min mening er disse speilene for biler produsert før 09/05, noe som også forklarer hvorfor hanzhe sine passet uten problemer.

Hvor sikker er du på dette? =) 

Hvis du er veldig sikker betyr det simpelthen at jeg har fått feil speil fra GS...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...