Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg skal i utgpnkt bare ha nye kasterstag til e39'n min men hele settet med alle stagene koster en tusing mere hos skruvat.

er det noen som har prøvd dette settet?

Skrevet
16 timer siden, gullsakar skrev:

ja men jeg tenker spesifikt på dette settet og ikke generell erfaring med skruvat..

Hvilket sett? Link? 

Skrevet
4 timer siden, Hollabaloo skrev:

Det er vanskelig å si noe om kvaliteten på settet når skruvat ikke oppgir produsenten. Den prissammenlikningen med "markedspris" blir jo også litt snodig å forholde seg til. Hva har de sammenliknet med?

Ja, tror jeg ville sendt en mail å hørt hvem som er produsent på disse delene, hos Mr auto har de i det minste fått med dette.

Skrevet

Ja får se om jeg gidder å maile de. 

er vel made In china uansett. Noe annet som irriterer er at venstre side er billigere en høyre. Uryddig inntrykk når man sitter å kikker på deler på nett.. Tror jeg står over. 

Skrevet

Ser de har merket Bendix, har aldri hørt om dette merket før. Trenger bærearmer bak til min E39, så frister å gå for 2500,- kontra 4500,- hos GS.

Blir 1700,- for Skruvat "sine egne" deler og. Men det må jo bare være søppel?

Noen som har erfaring med Bendix deler?

Skrevet

Høsten 2014 kjøpte jeg et sett med alt av bærearmer og stag til en A6, kostet 2000kr kontra 15000kr på Møller. To år og 60000km etter syns jeg atter en gang jeg kan høre ulyder fra forstillingen. Trenger ikke være kvaliteten, disse bilene spiser deler.

Mener dette var Metzger, men jeg har også kjøpt Bendix bremsekalipper og klosser og det fungerer helt greit.

Skrevet

Jeg byttet ut hele forstillingen på min bil i Fjor med ett komplett Meyle Sett, totalpris endte på 2700,- med frakt og moms.

Før det hadde jeg montert ett sånt billigsett til rundt 800,- jeg byttet det ut med Meyle settet da det ristet noe voldsomt i forstillingen under oppbremsing, fant senere ut at det var bremseskivene som var gåen, men uansett så er jeg glad jeg byttet, har i ettertid lest på diverse forum om de som har kjøpt seg billige Kinasett for å måtte bytte igjen etter 6mnd.

Skrevet

Meyle går vel for å være veldig bra? Finner ikke noe bærearmsett på Ebay Tyskland da?

Skrevet
3 timer siden, ESER skrev:

Meyle går vel for å være veldig bra? Finner ikke noe bærearmsett på Ebay Tyskland da?

Nei, ikke jeg heller, men da jeg kjøpte til forstillingen min, hadde de til bakstilling også, men jeg ser det er 2 år siden nå.

Meyle er bra ja, Lemforder også.

Skrevet

Lemforder er vel BMW original. Ser ar det også selges en alternativ vare(casterstag) hos koed men de oppgir jo heller ikke produsent men bare god kvalitet i annerkjent merke. Biltema selger også disse til noenlunde samme pris. Aner ikke kvaliteten på de men går jo an å prøve.. Er i hovedsak kuleleddet som har noe å si siden jeg skal ha powerflex foring i uansett.. 

Skrevet
50 minutter siden, gullsakar skrev:

Lemforder er vel BMW original. Ser ar det også selges en alternativ vare(casterstag) hos koed men de oppgir jo heller ikke produsent men bare god kvalitet i annerkjent merke. Biltema selger også disse til noenlunde samme pris. Aner ikke kvaliteten på de men går jo an å prøve.. Er i hovedsak kuleleddet som har noe å si siden jeg skal ha powerflex foring i uansett.. 

Er ikke verre enn å ta en tlf eller sende en mail til Koed å høre, jeg skulle ha dempere til bilen og da hadde de orginal samt to andre merker, jeg sendte en mail og fikk vite at de andre merkene var Bilstein og Trucktec, sistnevnte har jeg dog aldri hørt om.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...