karl M5 Skrevet Juni 22, 2016 Share Skrevet Juni 22, 2016 Hei Har ein 530d stasjonsvogn 2001 som lyktspyler ikke fungerer men spyle-pompa fungerer ,spyle-modulen skal være bak hanskerommet? på e39 finer ikke noe modul til lykt-spyler er de så at den er i hop med grunnmodul.Noen som har ein slik ligende? Taker for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Juni 22, 2016 Share Skrevet Juni 22, 2016 Du har et rele opp bak hanskerommet, dette styrer spyling på lykter (og muligens også på vinduet). Det er blått om jeg ikke husker feil. Dette releet blir styrt av grunnmodulen.. Det kan jo bære brent eller ødelagt på et vis.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karl M5 Skrevet Juni 22, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2016 OK De er en modul eg ikke får taki må vel demontere alle kabler for å få tak tå den.Nederst på bilde grunn-modul og to gråe moduler over. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Juni 22, 2016 Share Skrevet Juni 22, 2016 Står den på høykant? Min ligger flatt den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet Juni 22, 2016 Share Skrevet Juni 22, 2016 Min ligger også flatt, jeg har akkurat bytta den (GM3 High) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karl M5 Skrevet Juni 22, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2016 Grunn modulen ligger vannrett dei to andre står loddrett over hverandre.fant same leninger som på lyktspyler-pompa kom inn på grunn-modul. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Juni 22, 2016 Share Skrevet Juni 22, 2016 Åja nå ser det mer rett ut. Klarer du og se noe releer oppi der da? Mener de sitter ut mot yttersiden på bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karl M5 Skrevet Juni 22, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2016 Ja de er vel noen rele oppe til høre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karl M5 Skrevet Juni 26, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2016 Da har eg fått tak på modul-an, grunn-modul(GM lll) RDC (Druckkontrolle) LWR lll(Headlight Aim Control Module). de må da vere ein av disa da som er lyktspyler modul? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Juni 27, 2016 Share Skrevet Juni 27, 2016 Lyktespyler modul er nok bare et rele. GM sender signal til dette releet når lyktene skal spyles. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Juni 27, 2016 Share Skrevet Juni 27, 2016 http://www.bimmerforums.com/forum/showthread.php?1620822-Locating-a-Relay Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karl M5 Skrevet Juni 27, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2016 Har diagnose program men de fungerer ikke får spøre brodern.Finer man releet med de da? så en sliper å leite så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Juni 28, 2016 Share Skrevet Juni 28, 2016 Nei, der er ikke noe diagnose funksjon på releet. Det ligger opp bak hanskerommet, ut mot yttersiden på bilen.. Bare og lyse oppi der så der du det nok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karl M5 Skrevet Juni 28, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2016 ok får fine de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karl M5 Skrevet Juli 2, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2016 rele prøvd men ikke funksjon. en lening med konstant strøm ikke noe på dei andre.får sjå på grunn-modulen da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå