Fornes86 Skrevet Juni 23, 2016 Skrevet Juni 23, 2016 (endret) Noen som har erfaring med 320d som ryker no jævlig og går ujevnt på tomgang? Vurderer å kjøpe en e46 der det er skiftet turbo, alt av filter og en dyse men ingenting av dette har hjulpet. Forslag? Endret Juni 23, 2016 av Fornes86
Reef89 Skrevet Juni 23, 2016 Skrevet Juni 23, 2016 Det er ytterst få personer/ ingen som kan svare deg via Internett hvorfor bilen fusker og er forkjølt. Du må ta en diagnose og starte derfra
Fornes86 Skrevet Juni 23, 2016 Forfatter Skrevet Juni 23, 2016 Jeg er selv mekanikker og vært det i 10 år, men aldri hatt bmw. Så grunnen til at jeg spør er om noen har hatt samme problem.
Otis Skrevet Juni 23, 2016 Skrevet Juni 23, 2016 Hvilken farge er det på røyken? Oppdager noe du noen problemer med feks start på kald eller varm motor?
Fornes86 Skrevet Juni 24, 2016 Forfatter Skrevet Juni 24, 2016 Blå røyk, så tydelig at det er olje, men det jeg reagerer på er at det virker som en dyse som ikke er som den skal. Ikke no problem å starte og går sånn ca normalt ved varm motor. Merker ikke no spes mtp motorkraft.
Otis Skrevet Juni 24, 2016 Skrevet Juni 24, 2016 Blå røyk er vel diesel mener jeg, og grå røyk er olje. Så i mine "øyne" så er det dysefeil. Men siden du har en 136hk diesel så heller jeg mye mer mot feil på referansedysen eller hoveddiesel pumpe feil. Begge to er kjente feil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå