minim Skrevet Juni 26, 2016 Share Skrevet Juni 26, 2016 Skiftet fjører på e70 nå og tok av plast innerskjermen på ene siden for å ordne noen andre greier. Normalt sett bruker disse klippsene å være greie å forstå, men jeg ser ikke helt hvordan jeg skal få montert dem igjen uten å komme til fra baksiden. Det er mission impossible så virker litt rart det også toppen som går inn i senter er tykkere i ene enden så den kan ikke monteres fra utsiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 26, 2016 Share Skrevet Juni 26, 2016 Disse er todelte, så de har blitt demontert feil, og er derfor ødelagt. Det er en liten "dings" i midten på toppen som trekkes ut, og da trekkes hele senterdelen ut, så trekkes resten ut. Motsatt ved montering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Juni 27, 2016 Share Skrevet Juni 27, 2016 Må dessverre si at du tar feil awt. Det er plast popnagler. Engangs bruk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 27, 2016 Share Skrevet Juni 27, 2016 Skal gi meg jeg. Jeg tenkte det var denne typen (BMW sine ser litt annerledes ut), men ser nå at det ikke kan være det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minim Skrevet Juli 31, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2016 Jeg kom til samme konklusjon som lagunilla så kjøpte bare nye. Har ikke fått surret meg til å montere dem enda, men blir ved neste anledning når jeg har bilen på bukken Kjenner godt til typen du tenker på awt, men disse var ikke like med dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå