Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den så nå egentlig grei ut, men ingen garantier fra min side :P 

blir sikkert en eller annen dag mellom søndag og tirsdag. Er i Kristansand nå på bilferie og det er ikke så veldig godt planlagt så veien blir litt til underveis :) 

Skrevet
16 minutter siden, minim skrev:

Den så nå egentlig grei ut, men ingen garantier fra min side :P 

blir sikkert en eller annen dag mellom søndag og tirsdag. Er i Kristansand nå på bilferie og det er ikke så veldig godt planlagt så veien blir litt til underveis :) 

Fy flate.. hvis du gidder så blir jeg ufattelig glad=) Men kan du ikke slå på tråden eller sende meg en sms? 41312624

Skrevet

Regner ikke med at det er førstkommende søndag-tirsdag du snakker om her, men neste helg/uke? 

Skrevet

Tenkte på nå førstkommende ja. Reiser i fra Kristiansand i morgen, men vet ikke helt hvor turen går videre annet enn at jeg hadde planer om å kjøre E18->E6->filefjell->bergen hjemover igjen. 

Skrevet
39 minutter siden, minim skrev:

Tenkte på nå førstkommende ja. Reiser i fra Kristiansand i morgen, men vet ikke helt hvor turen går videre annet enn at jeg hadde planer om å kjøre E18->E6->filefjell->bergen hjemover igjen. 

Okay. Men kjører du om Hamar da altså? .. Jeg er på jobb 5-13 mandag og tirsdag, men det ligger langs E6 det også, så det bør ikke by på problemer. Kaffe har vi å😀

Skrevet
4 minutes ago, ESER said:

Okay. Men kjører du om Hamar da altså? .. Jeg er på jobb 5-13 mandag og tirsdag, men det ligger langs E6 det også, så det bør ikke by på problemer. Kaffe har vi å😀

Mest sannsynlig :) God omvei, men gidder ikke å kjøre samme veien hjem som jeg kjørte til så blir bare for å få litt avveksling.. Da ser vi bare hvordan det blir når jeg ser hvor vi kjører! Sender på en sms når jeg vet mer. 

Skrevet
23 timer siden, minim skrev:

Mest sannsynlig :) God omvei, men gidder ikke å kjøre samme veien hjem som jeg kjørte til så blir bare for å få litt avveksling.. Da ser vi bare hvordan det blir når jeg ser hvor vi kjører! Sender på en sms når jeg vet mer. 

Ingen tur forbi Hamar i kveld? 

Skrevet
1 time siden, minim skrev:

Nei vi endte opp i Strømstad :P

Hehe.. Okay😀 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...