Gå til innhold

E91 pærefeil. Må den slettes?

ESER
 Share

Anbefalte innlegg

Den så nå egentlig grei ut, men ingen garantier fra min side :P 

blir sikkert en eller annen dag mellom søndag og tirsdag. Er i Kristansand nå på bilferie og det er ikke så veldig godt planlagt så veien blir litt til underveis :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, minim skrev:

Den så nå egentlig grei ut, men ingen garantier fra min side :P 

blir sikkert en eller annen dag mellom søndag og tirsdag. Er i Kristansand nå på bilferie og det er ikke så veldig godt planlagt så veien blir litt til underveis :) 

Fy flate.. hvis du gidder så blir jeg ufattelig glad=) Men kan du ikke slå på tråden eller sende meg en sms? 41312624

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, minim skrev:

Tenkte på nå førstkommende ja. Reiser i fra Kristiansand i morgen, men vet ikke helt hvor turen går videre annet enn at jeg hadde planer om å kjøre E18->E6->filefjell->bergen hjemover igjen. 

Okay. Men kjører du om Hamar da altså? .. Jeg er på jobb 5-13 mandag og tirsdag, men det ligger langs E6 det også, så det bør ikke by på problemer. Kaffe har vi å😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutes ago, ESER said:

Okay. Men kjører du om Hamar da altså? .. Jeg er på jobb 5-13 mandag og tirsdag, men det ligger langs E6 det også, så det bør ikke by på problemer. Kaffe har vi å😀

Mest sannsynlig :) God omvei, men gidder ikke å kjøre samme veien hjem som jeg kjørte til så blir bare for å få litt avveksling.. Da ser vi bare hvordan det blir når jeg ser hvor vi kjører! Sender på en sms når jeg vet mer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, minim skrev:

Mest sannsynlig :) God omvei, men gidder ikke å kjøre samme veien hjem som jeg kjørte til så blir bare for å få litt avveksling.. Da ser vi bare hvordan det blir når jeg ser hvor vi kjører! Sender på en sms når jeg vet mer. 

Ingen tur forbi Hamar i kveld? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...