Steinis Skrevet Juli 7, 2016 Share Skrevet Juli 7, 2016 Hei. Jeg har et spørsmål som jeg lurte på om noen her kunne hjelpe meg med. Det jeg lurer på om det er noen som vet hvordan man får fjernet hastighets sperren på bilen slik at men kan se på dvd hele tiden? Det er en f11 det er snakk om. Har hørt om en cd eller noe slikt. Noen som har prøvd dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Makky123 Skrevet Juli 8, 2016 Share Skrevet Juli 8, 2016 Hei, Dette kan enkelt kodes vekk. Kjøp en E-net kabel på Ebay, så er det bare å laste ned nødvendig programvare. Da kan du enkelt både kode bilen og oppdatere kart gratis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinis Skrevet Juli 8, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2016 Er det noen plass man kan få hjelp til dette da? Er litt skeptisk på å holde på med elektronikk selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxmek Skrevet Juli 8, 2016 Share Skrevet Juli 8, 2016 sjekk førstesiden her om det er noen i ditt nærområde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Makky123 Skrevet Juli 8, 2016 Share Skrevet Juli 8, 2016 Hvor holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinis Skrevet Juli 11, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2016 Frøya. En øy utenfor Trondheim. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinis Skrevet Juli 11, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2016 Noen som har prøvd DVDINMOTION for å slette kodeing? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Makky123 Skrevet Juli 11, 2016 Share Skrevet Juli 11, 2016 10 timer siden, Steinis skrev: Noen som har prøvd DVDINMOTION for å slette kodeing? Svarte i den andre tråden din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå