Otis Skrevet September 21, 2016 Share Skrevet September 21, 2016 Kan du kjenne at den skifter gir eller ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kalleklovn Skrevet September 21, 2016 Forfatter Share Skrevet September 21, 2016 1 time siden, Otis skrev: Kan du kjenne at den skifter gir eller ikke? Du kan merke det hvis du sitter og føler etter det, men ikke når man kjører ute å følge med på det. Hvis jeg kjører normalt merker jeg det kun på turtallet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johanngj Skrevet September 21, 2016 Share Skrevet September 21, 2016 Hva kom regningen på om det er lov å spørre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet September 22, 2016 Share Skrevet September 22, 2016 Jeg fikset min harde giring fra 2-1 og 1-2 ved å oppdatere girkasse Det var visst en "kampanje/recall" som kunde måtte klage på direkte for at de skulle oppdatere. Ligger mye nyttig info om dette på utenlandske forum. Kalleklovn reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kalleklovn Skrevet September 22, 2016 Forfatter Share Skrevet September 22, 2016 Regninga for hele jobben inkl orginale bmw deler var vel ca 22. Forsikringa tok en stor del av den. Heldigvis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå