Anders Lillejordet Skrevet Juli 23, 2016 Share Skrevet Juli 23, 2016 Tenkte å lage en liten tråd om Min 530dat kjøpte bilen tilbake i desember men har ikke følt no spes for å lage en tråd på den før nå. Har heller ikke hatt bmw på mange år så dette blir å mitt første bmw forum. slenger med info jeg henta ut fra bilens vin nr Vehicle Identification NumberWBADP81030GS87736 TypeDP81 Model530d - EUR Development CodeE39 (2) ChassisTOUR SteeringLL Doors5 EngineM57 Displacement3.00 Power142 DrivetrainHECK TransmissionAUT ColorTitansilber Metallic - 354 UpholsteryStandardleder/grau - N6TT Production PlantDINGOLFING Production Date2000-01-12 Standard Equipment 202Steptronic 520Foglights 548Speedometer With Kilometer Reading Options 216Servotronic 227Sp/suspension W Self-leveling 235Trailer-hitch With Removable 261Side Airbag For Rear Passengers 265Tire Pressure Control (rdc) 291Lt/aly Wheels /cross-spoke /2-prtLm 339Satin ChromeShadow Line 352Double Glazing 386Roof Rail 403Glas Roof, ElectricGlas 412Load Floor, Extendable 413Luggage Compartment Net 417Roller Sunblind, Rear Side Windows 423Floor Mats, Velour 428Warning Triangle 431Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-dInnenspiegel,automatisch Abblendend 438Wood Trim 441Smokers Package 455Active Seat F Driver And Front Passenger 456Comfort Seats, Electric. 464Skibag 494Seat Heating F Driver/front Passenger 500Headlight Washer Sys/intensive Cleaning 508Park Distance Control (pdc) 522Xenon Light 534Automatic Air Conditioning 536Auxiliary Heating 609Navigation System Professional 629Car Telephone (gsm) W Card Reader Front 672Cd Changer Bmw For 6 Cds 677Hifi System Professional 709M Leather Steering Wheel 785White Direction Indicator Lights 801Germany Version 863Europe/dealer DirectoryService 879German / On-board Documentation 915No Outer Skin Protection 937Request Cd-rom On Delivery Information 220Self-leveling Suspension 459Seat Adjustm., Electr. W. Memory 473Armrest, Front 488Lumbar Support Driver/front Passenger 555On-board Computer 602On-board Monitor With Tv 694Preparation For Cd Changer Når jeg henta bilen satt det en forholdsvis stygg front fanger i ordentlig japse stil på.. denne ble fort bytta å finnes ikke noe bilder av som jeg kan minnes å ha tatt vare på.. fikk satt på orginale fanger som fulgte med rimelig fort. Bilder fra en sol fylt dag i vinter som viser litt tilstand. Fant jo fort ut at det var verdt å gi bilen et lite løft så ble gjort avtale om lakkering osv for å fikse det lille som var. Så i slutten av mai ble bilen levert for å utbedre det kosmetiske Kun taket som slapp unna lakkering. og passasjer dør foran ble byttet pga for mye rust. Her er bilen ferdig montert mangler bare lister foran som ble bestilt fra koed for ikke så lenge siden. Har å handlet felger disse skal pusses opp litt før de havner på bilen. bbs rx503/508 her er nye lister monter og en større rengjøring av bilens hjerte er tatt.. og bytte av glassene på lykter belgene ble å byttet siden de hadde begynt å lekke litt Så var det tid for litt detailing hele bilen ble kjørt med da maskin og scholl s30 på orange og grønn uber. innteriøret fikk seg å en kjapp runde. men hele bilen skal taes på ny til vinteren skal se om det går å dra opp glansen å dybden enda mere. Swissvax shield blir brukt som beskyttelse av lakk. Sånn ser da bilen ut i dag har å byttet til 16:9 skjerm under veis siden jeg fikk takk i det billig Det er vel litt av det som har skjedd med bilen siden desember nå skal jeg bare kose meg med å holde den vedlike Shattered og magneten reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juli 24, 2016 Share Skrevet Juli 24, 2016 (endret) Følger med her, sjekk gjerne ut tråden min! har samme bilen, men "bygget om" til facelift (fronten idet minste) Om du er på mobil: Endret Juli 24, 2016 av Shattered Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 24, 2016 Share Skrevet Juli 24, 2016 Fin tralle det her Flott løft har den fått og! Nydelige BBS-felger du har handlet deg, får si ifra om du vil bytte i Rondell D58, haha Følger med videre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Lillejordet Skrevet Juli 24, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2016 17 timer siden, Gabz skrev: Fin tralle det her Flott løft har den fått og! Nydelige BBS-felger du har handlet deg, får si ifra om du vil bytte i Rondell D58, haha Følger med videre. Takk for det du føler jeg har gjort et bra forsøk vertfall.. Står igjen litt små detaljer både innvendig å utvendig . felgene brukte jeg lang tid på siden utvalget i felger i passe størrelse er litt snevert å disse finnes det papirer på til E39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juli 26, 2016 Share Skrevet Juli 26, 2016 meget pen e39 du har! følger med her ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Lillejordet Skrevet Juli 28, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2016 On 26.7.2016 at 11.56, Freakshow skrev: meget pen e39 du har! følger med her ^^ Takk for det. Neste på planen er vel egentlig rens av gulv å tak innvendig..pluss at jeg har en airbag lampe som lyser etter lakkering.. ble bytta en dør ved lakkering så tipper feilen ligger der så får ta en diagnose da det ikke hjalp å koble fra batteriet. Så har jeg et par månder til å få den gjennom eu men skal ikke være store greiene.. Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå