Bimmer Bridi Skrevet Juli 24, 2016 Share Skrevet Juli 24, 2016 (endret) Jeg har 4 stk fine M5 Replica felger med gode dekk. Framme 19/9 med 245/35 og bak 19/9,5 med 255/35. Jeg lurer på hva disse kan være verdt? Eventuelt kom med bud eller bytteforslag. Ønsker og bytte i 18 felger til E39 Endret August 1, 2016 av Bimmer Bridi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minim Skrevet Juli 24, 2016 Share Skrevet Juli 24, 2016 Er de originale og ikke skadet? Det er E60 M5 felgene er det ikke selv om de ikke står på en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 24, 2016 Share Skrevet Juli 24, 2016 Disse er nok ikke originale nei. De originale er ganske mye mer konkave, i tillegg tror jeg man skal slite litt med å få de på en e39, da man må ha adapter/spacer grunnet annen navdiameter (med mindre man får dreid de opp). Skal jeg tippe/foreslå en pris vil jeg si et sted mellom 2-4000,-. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minim Skrevet Juli 24, 2016 Share Skrevet Juli 24, 2016 Ah tenkte ikke på det, men ser det nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer Bridi Skrevet Juli 24, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2016 Nei de er nokk ikke orginale men det har jeg ikke skrevet heller men skrev M5 felger da jeg ikke vet navnet på de hehe Det er ikke mye skadet bare litt bruksmerker sånn som det er på de fleste brukte felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer Bridi Skrevet Juli 31, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2016 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Juli 31, 2016 Share Skrevet Juli 31, 2016 Men for alle oss andre er det passe irriterende at du har en emnetittel som tilsier M5 felger. Sånne som meg trykker da innpå her, for så og se at det er det samme rælet som det så ofte er. minim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer Bridi Skrevet August 1, 2016 Forfatter Share Skrevet August 1, 2016 Okei jeg beklager. skal endre på det. Men jeg vet som sagt ikke navnet på disse felgene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå