Appelgren Skrevet Juli 29, 2016 Share Skrevet Juli 29, 2016 Hei Har en 2011 E91 318d. Per dags dato står den originale ovale stussen på. Er det noen "enkle" grep som kan gjøres for å få erstattet den med to rør? Uten å bytte bakpotte og hele pakka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appelgren Skrevet August 4, 2016 Forfatter Share Skrevet August 4, 2016 Ingen som har gjort dette, bytta ut dieselstussen med to rør? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet August 4, 2016 Share Skrevet August 4, 2016 Jeg bytta bakre lyddemper og stusser med Hartge dobbel eksos. Dvs rakt rør + to stusser. Ligger bilde i tråden på bilen. Om du skal bytte kun bakre stuss, må det kappes og sveises. Vi kappa rett bak bakakslingen og tredde på Hartge eksosen og festa med klammer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet August 4, 2016 Share Skrevet August 4, 2016 (endret) http://www.supersprint.com/ww-en/bmw-e90/bmw-e90-sedan-320d-177-hp-184-hp-2007-/endpipe-kit-oo80brweld-on-connection.aspx#!/ Der har du en mulighet uten å bytte bakerste potte! Du må likevel sveise. @papertiger har en kjempefin løsning, du får også rimelige TA Technix og Cobra Exhaust på eBay(rundt 2-2500,-). Det som er med E90 er at det er eksosfeste nesten helt bakerst, i tillegg til at eksosrøret er ovalt. Dette gjør det svært vanskelig å sette på noe rimelig ettermarkedsstuss. Derfor "må" man kjøpe noe som er tilpasset og deretter prisen. Endret August 4, 2016 av Marius2002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appelgren Skrevet August 6, 2016 Forfatter Share Skrevet August 6, 2016 Takk for svar! Tenkte meg kanskje det var den beste løsningen som papertiger nevner. Men så har jeg sett noe på andre forumer, og der er det noen som har ment de kun har bytta endestussene, men ikke på en diesel vel og merke. Da får det bli en sånn løsning som jeg tenkte meg det måtte bli. Kanskje det blir fra Hartge.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå