Gå til innhold

Noen som kjenner en dyktig salmaker?

Eminent
 Share

Anbefalte innlegg

Har nylig kjøpt meg komplett skinn interiør til min BMW e92, er helt like stoff seter som står i bilen nå. Saken er den at de jeg har kjøpt er elektriske seter , mens de jeg har nå er manuelle . Siden setene er av samme type har jeg fått et forslag å finne en salmaker som kan ta skinn trekket fra de elektriske setene forran og sette de på de manuelle setene. (Dette var ingen problem siden setene er samme type. Så eneste jeg søker nå er en dyktig salmaker i Østfold/Oslo/Vestfold området :) noen som vet om noen ? 

(Prøvde å sette inn de elektriske, men det funket ikke, ledningsnettet under setet passer ikle fra de manuelle over på de elektriske)

Endret av Eminent
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt langt unna, men jeg har ikke brukt andre så jeg nevner det likevel. Det er en "bil" salmaker som holder til på Hamar. Jeg kjøpte noen seter fra en hogger som så bra ut, men airbaggene hadde løst ut så nesten alle sømmene var spjæra opp og ene siden hadde revnet. Etter at de var dit en tur og 1500kr fattigere så kunne jeg ikke se at de hadde byttet skinnet på ene siden og sydd sømmene. De fant perfekt match på fargen på sømmen så det ble ikke synlig. Veldig godt fornøyd :) godt håndverk fortjener litt skryt :)

Tror det var de her. http://hamarsalmakerverksted.no/kontakt-oss/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha , skal sjekke opp i morgen, regner med det blir lettere å trekke de om enn å begynne å styre med nytt ledningsnett :/ spurte BMW, de kunne ikke engang svare hva som måtte til for å få det til, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg minst å huske at det finst retrofit manualer i ISTA-D. Har du sjekket det? Der står det hva som skal til for å gjøre retrofit. Regner med at det koster mer enn det smaker å få elektriske seter om du ikke har ledningsnett/styreenhetene som skal til 

Er heller ikke så langt til hamar lenger med 110 sone omtrent hele veien :D Fort gjort det med en 320d :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant en i Oslo 

Salmakerindustri Kalsnes :) 

han skal ha 4000 kr for å bytte de elektriske over på de manuelle og han tar da også å setter stoff trekket på de ekektriske :) 

knall pris :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...