Torkild Skrevet August 5, 2016 Forfatter Share Skrevet August 5, 2016 21 timer siden, Gorg skrev: Meget pen F10 du har! Men syns det er altfor få bilder i tråden Har du vurdert andre felger? Syns 18" ser litt smått ut på en så stor sedan som F10 er. Kommer noen bilder veldig snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torkild Skrevet August 5, 2016 Forfatter Share Skrevet August 5, 2016 (endret) Da var ferie turen til Lillehammer over, jr. har fått lekt seg i hunderfossen osv. Første som var på agendaen når vi kom opp, var selvsagt og få fjernet alt av insekter som hadde festet seg på bilen. Benyttet anledningen til å knippse disse bildene i samme slengen Ellers har jeg landet på svart både forran og bak.. ser det er overvekt som ønsker svart forran og bilens farge bak.. så "sorry" La til et bilde til, nydelig forbruk på langkjøring da, det må jeg virkelig si Endret August 5, 2016 av Torkild Nytt bilde lagt til Fahad, Marius2002, Mr. Erling og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerFan! Skrevet August 5, 2016 Share Skrevet August 5, 2016 Så sykt deilig bil! Kjenner jeg savner min nå som jeg er på ferie og farter rundt i en Renault Mr. Erling reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torkild Skrevet August 5, 2016 Forfatter Share Skrevet August 5, 2016 18 minutter siden, BimmerFan! skrev: Så sykt deilig bil! Kjenner jeg savner min nå som jeg er på ferie og farter rundt i en Renault He he, jepp.. Det tror jeg på GOD ferie, delig å komme seg lit ut av det vanlige med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerFan! Skrevet August 5, 2016 Share Skrevet August 5, 2016 4 timer siden, Torkild skrev: He he, jepp.. Det tror jeg på GOD ferie, delig å komme seg lit ut av det vanlige med Takk for det! Litt deilig med ferie, men lengter litt etter det "vanlige" også og det forbruket du fikk har jeg aldri vært borti, ihvertfall ikke over såpass lang distanse Har vel kanskje noe med høyrefoten? Eller at du har MPPK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torkild Skrevet August 5, 2016 Forfatter Share Skrevet August 5, 2016 1 time siden, BimmerFan! skrev: Takk for det! Litt deilig med ferie, men lengter litt etter det "vanlige" også og det forbruket du fikk har jeg aldri vært borti, ihvertfall ikke over såpass lang distanse Har vel kanskje noe med høyrefoten? Eller at du har MPPK He he he.. pleier ikke kjøre bilen hardt ellers heller. Fra og til jobb ligger den på 0,55L det er 4 mil derav 3 i 110 sone Kjører vel mellom 115-130 kmt alt ettersom BimmerFan! reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torkild Skrevet August 6, 2016 Forfatter Share Skrevet August 6, 2016 (endret) Akkurat hentet spoiler bak og frontleppe på posten. http://www.gsbildeler.no/nettbutikk/bmw_5_serie-f10-sedan-520d/tilbehor-spoilere_stotfangere-front-front_fanger_spoiler/dtm_frontleppe_f10_11_m_tech_dtmf10_2a_0180_f__2901065 Viser seg at det IKKE følger med skruer til å feste frontleppen ELLER monteringsanvisning !! Lakkering er bestilt til mandagen alt.. GREAT GS !! (skruer er avbildet, så det burde være med) Så noen ider? Endret August 6, 2016 av Torkild Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Erling Skrevet August 6, 2016 Share Skrevet August 6, 2016 2 timer siden, Torkild skrev: Akkurat hentet spoiler bak og frontleppe på posten. http://www.gsbildeler.no/nettbutikk/bmw_5_serie-f10-sedan-520d/tilbehor-spoilere_stotfangere-front-front_fanger_spoiler/dtm_frontleppe_f10_11_m_tech_dtmf10_2a_0180_f__2901065 Viser seg at det IKKE følger med skruer til å feste frontleppen ELLER monteringsanvisning !! Lakkering er bestilt til mandagen alt.. GREAT GS !! (skruer er avbildet, så det burde være med) Så noen ider? Dessverre, sånn er det blitt, at nordmenn er blitt på linje med en 'bananrepublikk' når det gjelder å gjøre en god, ordinær jobb. ( dette er ment i generelle ordelag). Avslørende at 'GS' ikke prioritere å gjøre en god jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torkild Skrevet August 6, 2016 Forfatter Share Skrevet August 6, 2016 5 timer siden, Mr. Erling skrev: Dessverre, sånn er det blitt, at nordmenn er blitt på linje med en 'bananrepublikk' når det gjelder å gjøre en god, ordinær jobb. ( dette er ment i generelle ordelag). Avslørende at 'GS' ikke prioritere å gjøre en god jobb. Argh.. ja.. Kan jo altids ta ut skyvelæret måle opp, stikke i butikken og hente skruer og evnt låseplater ... Men jeg vet jo ikke 110% hvordan den skal være festet. Har ikke lyst at den skal løsne i 110 på E6 akkurat, eller så fort det kommer regn/snø Bak spoiler virker helt okay ish.. Det er en del små merker i den, så den må pusses ut før lakkering. Den skal også bare festest med dobbeltsidig teip (kommer sikkert til holde under høytrykk spyling) Får feste den med noe lim fatter har fra montering av sin bakspoiler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tollefsen Skrevet August 8, 2016 Share Skrevet August 8, 2016 (endret) On 6.8.2016 at 21.29, Torkild skrev: Argh.. ja.. Kan jo altids ta ut skyvelæret måle opp, stikke i butikken og hente skruer og evnt låseplater ... Men jeg vet jo ikke 110% hvordan den skal være festet. Har ikke lyst at den skal løsne i 110 på E6 akkurat, eller så fort det kommer regn/snø Bak spoiler virker helt okay ish.. Det er en del små merker i den, så den må pusses ut før lakkering. Den skal også bare festest med dobbeltsidig teip (kommer sikkert til holde under høytrykk spyling) Får feste den med noe lim fatter har fra montering av sin bakspoiler. Kjøpte frontleppe her forleden (ikke fra GS). Var innom bekjent som er karosseri mekaniker. Der gjorde vi enkel sak... Primer på frontfanger, rutelim på leppe og skrudd fra bunn. River av fangeren først Endret August 8, 2016 av Tollefsen Torkild reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torkild Skrevet August 9, 2016 Forfatter Share Skrevet August 9, 2016 On 8.8.2016 at 13.30, Tollefsen skrev: Kjøpte frontleppe her forleden (ikke fra GS). Var innom bekjent som er karosseri mekaniker. Der gjorde vi enkel sak... Primer på frontfanger, rutelim på leppe og skrudd fra bunn. River av fangeren først Det er en løsning, men idielt burde skruer og evnt skiver fulgt med samt hvordan det festes. Er ikke heldig om det blir skrelt av i fart. Ser også at den er full av hull under noe som gjør at det vil komme både luft (ikke mye) samt vann/snø der om de ikke blendes av. Synes det virker litt for risky så sender det i retur.. Elles blir panser og støtfanger samt bakspoiler lakkert disse dagene Gleder meg til å se resultatet og ikke minst sette på bakspoiler !! BimmerFan! reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå