Vannslangen Skrevet August 5, 2016 Share Skrevet August 5, 2016 Hei. Har prøvt å søke men ikke funnet noe konkret. Hva er den hvite slangen som kommer ut i forkant av batteriet i min E39 touring til? Det ser ut som begge ender skal være tilkoblet noe? Nå ligger den ene enden løst nedi der og det kommer vann fra den som fyller hjulbrønnen. Hvordan kan jeg få stoppe det, antar det er dumt å plugge den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet August 5, 2016 Share Skrevet August 5, 2016 Hvis du har takluke så høres dette ut som dreneringsslangen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vannslangen Skrevet August 5, 2016 Forfatter Share Skrevet August 5, 2016 (endret) Legger med bilde her, slangen kommer rett ut fra en stuss i karroseriet. Den buler også ut som om den hører til innpå en stuss. Ja har takluke og har lest mye om dreneringen til den. Men det kan jo ikke stemme at den dreneres rett i bagagerommet, noen som kan tipse om hvor den slangen skal innpå? Klarer ikke å se noen opplagte plasser. Endret August 5, 2016 av Vannslangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 5, 2016 Share Skrevet August 5, 2016 (endret) Er ikke det lufteslangen til batteriet da? http://www.bimmerfest.com/forums/attachment.php?attachmentid=294196&d=1316670305 Endret August 5, 2016 av StigJ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet August 5, 2016 Share Skrevet August 5, 2016 Det der er lufteslangen til batteriet, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vannslangen Skrevet August 5, 2016 Forfatter Share Skrevet August 5, 2016 (endret) Hei. Ja det er såklart sikkert lufting og at den er ment å gå ut i karroseriet og "over bord"! Jeg har tett batteri uten lufting, da blender jeg slangen og ser om det hjelper. Kan det være andre plasser vannet kommer fra? Kommer åpenbart fra siden batteriet står på. Noe opplangt jeg kan sjekke? Endret August 5, 2016 av Vannslangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå