Robin L Skrevet August 8, 2016 Share Skrevet August 8, 2016 hei. jeg har en 2002 modell 525dat. jeg har lagt merke til at det er en liten raslelyd når jeg slipper gassen etter middels pådrag. ellers høres motoren veldig bra ut, og den går akkurat slik den skal. bruker ikke olje eller vann heller. den har nå rullet 235.000km. turbo har aldri vært byttet. kan dette være ett forvarsel på dårlig turbo? synes forøvrig at den hyler litt mye, spesielt på kald motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petvol27 Skrevet August 8, 2016 Share Skrevet August 8, 2016 Har opplevd at innmaten i katalysatoren på disse har blitt løs. Skjedde omtrent akkurat på samme km også. Prøv å slå litt på forskjellige komponenter under bilen med en gummiklubbe (inkl kat!), så hører du fort hvor det rasler Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet August 9, 2016 Forfatter Share Skrevet August 9, 2016 katalysator ja, det har jeg ikke tenkt på engang. skal jekke opp og banke litt på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet August 11, 2016 Share Skrevet August 11, 2016 Turboen på min har også hylt på kald motor, vet flere som har gjort det også. Tror ikke det er så veldig unormalt. Min har gjort det i mange år. Kjører alltid rolig og med minimalt meg gass hvertfall første 200 meterene, sånn at den værste ulelyden gir seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå