pedro Skrevet August 11, 2016 Share Skrevet August 11, 2016 Hei Aldri fått forklart skikkelig hva som er forskjellen på E39 530 med 186 hk og facelift m 193 Snakket nettopp m en kar som hadde oppgradert software og nå hadde en tunet 193hk versjon. Min 530 fikk byttet hjerne i 07 pga fukt Spurte da om j kunne få 193 hk Nei, det er ikke mulig da det er forskjellig elektronikk Spurte hva forskjellen var uten å få noe godt svar Så spørsmålet er hva som faktisk gir disse 7 hk ene og om ombygging er mulig Byttet akkurat elnettet på min og det var en helt kurant jobb Hadde vært fint m litt ekstra hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet August 11, 2016 Share Skrevet August 11, 2016 Med noen unntak så er svaret dyser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet August 11, 2016 Forfatter Share Skrevet August 11, 2016 Hei Terje Raymond Betyr dette at jeg kan sette inn 6 nye dyser og få de 7 hkene? Har innsuget av nå og kunne godt tenkt m de 7 + + En program oppdatering av hjernen er også ønsket Har 303.' km på oljebrenneren nå, men den går som ei klokke og burde tåle det Er rimelig lei automaten så skulle den ta kvelden nå kommer ikke de store tårene Mvh Per Christian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet August 11, 2016 Share Skrevet August 11, 2016 Ja og nei. Du kan fint montere de og få ekstra effekt, men du skal egentlig ha annen software. Noen ecuer er for gamle/feil type til å direkte kunne kjøre nyere software (mener jeg), men de fleste er dette "plug and play" og kan gjøres med standard bmw verktøy (SSS). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet August 11, 2016 Forfatter Share Skrevet August 11, 2016 19 timer siden, pedro skrev: Min 530 fikk byttet hjerne i 07 pga fuktskader Ecu har delenr som tilsier 2001 produksjon Jeg skal lese av delenr i morgen Da er det altså en mulighet for facelift software? Jeg kunne da tenkt meg mer enn 7 hk Det skulle vel være mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet August 11, 2016 Share Skrevet August 11, 2016 (endret) Det har ikke så mye å si, det er forskjellige delenummer. Men som sagt, de fleste har samme ecu (hardware, ikke software). Endret August 11, 2016 av TRF-Racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå