sdrag Skrevet August 12, 2016 Share Skrevet August 12, 2016 Jeg vurderer en e93, 320i cab, 2012-2013, som bilr nr. 2. Jeg ser at det er en del innlegg vedr e93 cabriolet, men er det noen som kjenner til om denne modellen har spesielle svakheter? Eks. hard-top..annet? e90 serien er jo gjennomprøvd og supergod bil, så jeg tenker mest alt som har med tak el.l å gjøre. Diesel skal jeg ikke ha. Kjørt X3 bensin i 4 år og vil ikke tilbake til diesel. Blir jo også feil på en cab. Skulle vel hatt 6 syl, men det er et prisspørsmål:-) Hilsen Sturle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet August 12, 2016 Share Skrevet August 12, 2016 Ikke peiling på cab, men har sett et par 325i cab den senere tid. Får du en 2008/2009 evt nyere har denne stortsett samme motor som 330i. Ganske potent! 3 liters rekkesekser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet August 13, 2016 Share Skrevet August 13, 2016 2 liter bensin uten turbo på en tung 3 serie med platetak blir hvertfall ikke veldig sportslig. Personlig ville jeg heller gått for en fin(ere) E46 med I6 evt E93 325i. fine priser nå på høsten dog, det er tiden å kjøpe slike biler på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sdrag Skrevet August 24, 2016 Forfatter Share Skrevet August 24, 2016 Gikk på en smell og hentet en 428i Xdrive cabriolet (M-sport++++ det meste) i Moss. En drøm både sommer og vinter, og ikke all verdens dyrere enn å importere en strøken 3 serie (i disse dager med dyr euro). Importbiler må i tillegg ha dekk, DAB oppgradering etc, og 3 serie cab kommer ikke med xDrive. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå