Gabz Skrevet August 12, 2016 Share Skrevet August 12, 2016 (endret) Tenker meg snart dashcam i E39'en min og trenger forslag til noen dere har gode erfaringer med. Vil ha noe med god kvalitet så eventuelle skilter og ansikter blir med i videoen, og som kan gå konstant, med modus for å "gå tilbake" hvis det skjer noe og jeg da vil ta opptak og lagre. Skal også kunne ta opp når bilen står parkert (kanskje med en form for sensor som aktiverer kamera hvis bilen blir dyltet borti for eksempel, slik at den ikke tømmer batteriet). Må være til både foran og bak. GPS som viser fart osv. har jeg ikke behov for. Trenger heller ikke skjerm på kameraet, men greit om den har en app så jeg kan sjekke utsnitt derfra når jeg skal sette den opp. Fint om den også har mulighet til å ta store minnekort, hvertfall 64GB (alt ut ifra hvor mye kameraet bruker selvsagt). Forslag? Har hørt at BlackVue kan være bra? Endret August 12, 2016 av Gabz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 13, 2016 Share Skrevet August 13, 2016 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 15, 2016 Forfatter Share Skrevet August 15, 2016 Spør jo i hovedsak hva som passer alle kravene mine da, ikke bare dashcam generelt. Og har kommet mye nytt på markedet i det siste, og de trådene er 2-3 år gamle alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 16, 2016 Share Skrevet August 16, 2016 Ja, ser den, men poenget er at man bruker eksisterende tråder som fått nytt liv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå