Eigil Kongshavn Skrevet August 14, 2016 Share Skrevet August 14, 2016 Var ute å kjørte madammen sin e91 her om dagen når jeg plutselig mistet all motorkraft og det kom en rar lyd.. tror selv at det kansje er en slange som har hoppet av turboen men er ikke sikker og har ikke lagt meg under for å se enda.. Men kansje noen her kan hjelpe meg med hva som er gale? har filmet lyden. På forhånd takk for hjelpen 20160814_180004.mp4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet August 14, 2016 Share Skrevet August 14, 2016 Det hørtes veldig defekt turbo ut. Det neste for deg er nå å faktisk sjekke det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eigil Kongshavn Skrevet August 14, 2016 Forfatter Share Skrevet August 14, 2016 Kan det være en slange som har hoppet av eller sprukket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet August 14, 2016 Share Skrevet August 14, 2016 Det kan være en meteor som har truffet et ekorn, som så ble veldig lite og krabbet inn og tok bolig i turboen. Det kan være hva som helst, men det hjelper ikke deg å komme noe nærmere en konklusjon Det høres dog ut som et klassisk turbohavari (og ja, lekkasjer kan noen ganger høres relativt likt ut). Noe nærmere enn "kvalifisert gjetting" kommer du ikke på ditt grunnlag, men nå har du iallefall fått en mening. Det neste for deg er da å plukke av innsugsrør, og sjekke tilstand på turbo. Som jeg påpekte i første svar. Dette er fort gjort. Sand1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eigil Kongshavn Skrevet August 14, 2016 Forfatter Share Skrevet August 14, 2016 Får håpe på fint vær en dag da 😅🖒 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet August 14, 2016 Share Skrevet August 14, 2016 Det er relativt fort gjort å sjekke altså. Av med innsugs rør, sitter med 2 x 5mm unbraco, og bare å dra av. Eigil Kongshavn reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eigil Kongshavn Skrevet August 14, 2016 Forfatter Share Skrevet August 14, 2016 9 minutter siden, TRF-Racing skrev: Det er relativt fort gjort å sjekke altså. Av med innsugs rør, sitter med 2 x 5mm unbraco, og bare å dra av. Får prøve det neste dag været lar meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet August 17, 2016 Share Skrevet August 17, 2016 Flyttet fra "kjøp og salg" til "Teknisk" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå