Fredrikmork Skrevet August 15, 2016 Share Skrevet August 15, 2016 Hei Var i helgen 12-14/8-16 på Nurburgring og kjørte, noe jeg har drømt om lenge. Var en helt fantastisk opplevelse å kjøre der nede. Dette er noe alle må prøve. Det var noen norske bilder der nede også la spesielt merke til en hvit E30M3 som passerte meg på banen i en voldsom fart. Jeg lurer på hvem du er, hvor mye du har kjørt der nede og hva for et oppsett du har på bilen? Prøvde å finne deg fant bare bilen din men da var du ikke i eller ved bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeRo Skrevet August 15, 2016 Share Skrevet August 15, 2016 Jeg tipper det var Tommy Fjeld, en uhyggelig rask ekvipasje der nede, S54 maskin i den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyf Skrevet September 1, 2016 Share Skrevet September 1, 2016 Hei, det kan ha vært meg. Var der Old timer GP. Her et bilde: Var mye norske der i år. Hva kjørte du? Maggi93, Skare1 og Makky123 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå