Lars Nyberg Holte Skrevet August 15, 2016 Share Skrevet August 15, 2016 Hei! Har en BMW 316 N4218 (2003 mod) med 9 feilkoder. Når den står på tomgang så går den dårlig, når jeg setter den i første og skal begynne å gi gass sliter den veldig og når jeg kjører i 60 i 4 gir og skal gi gass så fusker den og «hakker». Bilen går veldig dårlig... tr P1159 Fuel Trim Additve Bank 1 High P1159 Variable Intake Motor Malfunction P0056 Heater Circuit Bank 2 Sensor 2 (new O2 sensor) P0160 02 Sensor Circuit No Activity Detected (Bank 2 Sensor 2) P0161 Oxygen Sensor (2) located rear of catalytic converter (Bank 2). P1168 FRP Sensor In Range But Low P1168 Closed Loop Control (Bank 2) P1341: Multiple cylinder Misfire with Fuel Cut-Off P1343: Misfire cylinder 1 with fuel cut-off P1345: Misfire cylinder 2 with fuel cut-off P1349: Misfire cylinder 4 with Fuel cut-off Trenger da hjelp til å prøve å forstå hva jeg skal prøve å bytte først og hva som eventuelt er gærent.. Jeg har dessverre null peiling på sånne ting som dette her, så blir unødvendig dyrt for meg hvis jeg skal satse... Setter da kjempe stor pris på all hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet August 15, 2016 Share Skrevet August 15, 2016 (endret) Slett alle feilkodene først og derettet tar du en litt lengere kjøretur. Når du kommer hjem så tar du en ny diagnose og ser hva som evt dukker opp. Endret August 15, 2016 av vegard89 stig. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Nyberg Holte Skrevet August 15, 2016 Forfatter Share Skrevet August 15, 2016 6 timer siden, vegard89 skrev: Slett alle feilkodene først og derettet tar du en litt lengere kjøretur. Når du kommer hjem så tar du en ny diagnose og ser hva som evt dukker opp. Ok. Skal prøve dette en dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå