Gå til innhold

Riktig pris på 2009 E91 M-sport LeMans blå?

ViKi
 Share

Anbefalte innlegg

23 minutter siden, M3Turbo1000 skrev:

F31 Estoril med helskinn

http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=78792492

Ja, helt perfekt den!! Akkurat det jeg vil ha, bortsett fra at jeg ikke har 450000,- å legge i mellom på forsikringspengene jeg får. :wink:

Klarer meg fint med en tilsvarende 320d/i 184hk 2012/13 utgave med nesten samme utstyr. Da går det an fjerne nesten 300.000,- på den prisen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 21.8.2016 at 0.58, Basse Lusk skrev:

Kunne vært kjekt å vite regnr på bilen. Tipper forsikringsselskapet selger den til et verksted, som bygger den opp for egen regning. Når slike biler kommer på markedet igjen, er det en lei tendens til at kjøper ikke får opplyst bilens historikk.

Når et autorisert verksted har utført reparasjonen, er det ikke så stor risiko, men kjøper bør vite om dette, ikke minst for å kunne reklamere på eventuelle feil ved reparasjonen.

http://www.vegvesen.no/Kjoretoy/Kjop+og+salg/Kjøretøyopplysninger?registreringsnummer=hj90821

Den blir helt sikkert satt i orden igjen, for ikke noe som ble skakt eller smadret av konstruksjonen i fronten på den. Er nok stort sett bare masse plastikk og karosserideler som må byttes.

Endret av ViKi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Da ble det ny 3er Touring.

Vanskelig å finne en bruktbil, som har alt man ønsker, når man bare har 2-3 uker på seg, men....

Fant imidlertid en med den fargen jeg helst ønsket - Estoril blå og da ble det 2013 mod 320d x-drive, som ellers hadde det meste av det jeg ville ha.

184hk, M-sport, manuell, stor navi, harman lyd-anlegg, svart helskinn ++ noe mer: Panorama, adaptive lys + lyspakke, el bakluke etc.

Av en eller annen grunn ikke cruise, så det kommer jeg nok til å savne men ellers bra utstyrt og bare 1 eier.

Blir noen små update på sikt, og felgene på bildet er 17" piggfrie vinterhjul, men har noen 19" sommerhjul som kommer på nå i helgen. 

IMAG4223.jpg

Endret av ViKi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...