danskiii Skrevet August 22, 2016 Share Skrevet August 22, 2016 Kjørte 235 35 rundt om, men kun pga det subbet bak, skulle gjerne hatt noe bredere bak som f eks 255.. Men du må jo nesten se hva rulleomkretsen tilsier du kan ha Handlet mine hos byttdekk.com, hadde dem vel fremme på et par dager! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 29, 2016 Share Skrevet August 29, 2016 Har det blitt nye dekk på karen, og har du fått dem på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kragz Skrevet September 3, 2016 Forfatter Share Skrevet September 3, 2016 On 29.8.2016 at 11.48, danskiii skrev: Har det blitt nye dekk på karen, og har du fått dem på? Har ikke blitt nye dekk. Har prøvd meg frem litt på lufttrykk. Men nå får ikke jeg byttet de med de første siden jeg skal opereres på mandag. Og da er det plutselig oktober og tid for vinterdekk Vurderer å kjøpe nye dekk i vinter eller nye dekk og felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kruste Skrevet September 3, 2016 Share Skrevet September 3, 2016 On 22. august 2016 at 18.37, kragz skrev: Det kan nok stemme, men når jeg kjøpte bilen sto det sonar 225 foran og noe toyo 255 bak, den sporet ikke i det hele tatt og var skikkelig god å kjøre, men sonar er jo livsfarlig på vått føre Var innom en dekk forhandler når det var tid for å skifte dekk igjen og de anbefalte Yokohama Advan Sport V105, valgte da disse. Såg at de Yokohama dekkene var breiere en sonar dekkene selv om det var 225, så vet ikke om det er det som gjør det. Etter dette begynte den å spore, men ellers veldig gode dekk Har kjørt 3 bar foran og 3,5 bak Lurer litt på hva jeg skal putte på nå. Skal vertfall bytte ut de dunlop dekkene Ser du skriver at sonar er livsfarlige på vått føre. Kjøpte en 18 pakke dekk og felg hos GS til min E60. Har nå kjørt på disse snart en sesong og har ikke merket noe skummelt i det hele tatt. Disse dekka er meget retningsstabile og støysvake og på min bil er dette helt supert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kragz Skrevet September 3, 2016 Forfatter Share Skrevet September 3, 2016 Muligens det har kommet nye sonar dekk siden jeg hadde de i 2013. Men de jeg hadde syns jeg var alt for dårlig grep på i forhold til de jeg har i dag. En helt annen verden! Men de var som sagt veldig retningsstabile og sporet ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel80 Skrevet September 3, 2016 Share Skrevet September 3, 2016 Jeg og synes faktisk de nye Sonar dekkene var greie å kjøre (Byttet fra Falken) , men jeg vet ikke åssen de er når de begynner å bli slitt da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kruste Skrevet September 4, 2016 Share Skrevet September 4, 2016 (endret) Vil faktisk påstå at dette er de beste dekkene jeg noen gang har kjørt på når det gjelder sporing. De er dønn retningsstabile og ikke antydning til sporing Jeg har kjørt på mange såkalte premiumdekk som har vært helt ræva når det gjelder sporing, så hvilken trylleformel Sonar bruker er ikke godt å si. Endret September 4, 2016 av Kruste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet September 4, 2016 Share Skrevet September 4, 2016 Jeg har sett at Sonar dekk av i alle fall gammel modell er veldig smale. 225/45-17 var ikke bredere enn Continental 205/50-17 en gang jeg sammenlignet dekkene. Det gjelder også andre billigmerker. Jeg hadde et sett med Yokohama av samme type som deg, og de var veldig breie. 255/40-17 var bredere enn 275/35-18 som stod på et annet sett jeg har. Det virker nesten som du har litt slark i noen ledd. Eller har du felger som bygger ekstra mye ut eller spacere? Det øker jo også sporingen mye. Synes det er merkelig at så renommerte merker som f.eks Dunlop lager dårlige dekk. Eirik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kruste Skrevet September 4, 2016 Share Skrevet September 4, 2016 2 timer siden, Eirik Viste skrev: Jeg har sett at Sonar dekk av i alle fall gammel modell er veldig smale. 225/45-17 var ikke bredere enn Continental 205/50-17 en gang jeg sammenlignet dekkene. Det gjelder også andre billigmerker. Jeg hadde et sett med Yokohama av samme type som deg, og de var veldig breie. 255/40-17 var bredere enn 275/35-18 som stod på et annet sett jeg har. Det virker nesten som du har litt slark i noen ledd. Eller har du felger som bygger ekstra mye ut eller spacere? Det øker jo også sporingen mye. Synes det er merkelig at så renommerte merker som f.eks Dunlop lager dårlige dekk. Eirik. Trådstarter må i alle fall sjekke at alt i understellet er OK skal man bli kvitt sporingen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå