folkis Skrevet August 20, 2016 Share Skrevet August 20, 2016 Hei En luftbelg sprakk en tid tilbake og er nå byttet. Får fortsett opp selflevel susp inact. Har Google det men det er liksom ikke noen klare svar på hva dette er. Noen som vet hva det kan være? Bilen holder seg oppe og jeg hører ikke kompressoren gå. Sikring 50 og 51 er ok Er snakk om 01 mod e39 stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
folkis Skrevet August 21, 2016 Forfatter Share Skrevet August 21, 2016 Kan det være så enkelt at det ikke er nok strøm på batteriet til å drive nivåregulering? Jeg tok opp to av vinduene mens bilen gikk nå, og da koblet navigasjonen ut, og speedometeret ble mørkt i to sekunder. Bilen gikk tom for strøm før belgene ble byttet da kompressoren prøvde å pumpe opp etter jeg var gått derfra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet August 21, 2016 Share Skrevet August 21, 2016 har erfart at dårlig batteri lager mye kødd på disse bilene, så det er kanskje en grei plass å begynne ja. byttet du begge belgene da? er det høydeforskjell venstre/høyre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
folkis Skrevet August 21, 2016 Forfatter Share Skrevet August 21, 2016 De ser like høy ut. Men syns egentlig den ser litt lavere ut bak enn fremme. Kan jo være jeg må heve den litt med diagnose. Vet ikke halv Hva den feilmeldingen betyr. Byttet begge to forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet August 21, 2016 Share Skrevet August 21, 2016 Du er sikker på at kompressor er ok? Kanskje prøve å sette strøm direkte på kompressor for å se at den starter. Kan sikkert være greit å sjekke at den ikke gikk seg i hjel da belgen røk. Og selvsagt lade opp batteri om du ikke har gjort det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
folkis Skrevet August 21, 2016 Forfatter Share Skrevet August 21, 2016 Kan prøve å sitte strøm rett på. Nå er forøvrig feilen borte, men ser jo at det er forskjell på høyden på høyre og venstre side.. Er snakk om halvannen cm ca. Hva kan det komme av da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå