Robin L Skrevet August 21, 2016 Share Skrevet August 21, 2016 (endret) hei. skulle gjerne hatt alcantara framstoler til min e39. sort alcantara. har fått hull i førerstolen. men kan kjøpe passasjerstol om du bare har det også, så flytter jeg over trekket evt. alt av interesse sålenge ryggen er hullfri holder til i kristiansund. kan hente om det er ikke er fryktelig langt. Endret November 29, 2016 av space-ace Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet November 28, 2016 Forfatter Share Skrevet November 28, 2016 ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet November 29, 2016 Share Skrevet November 29, 2016 (endret) Du nevner ikke hvor de står, eller pris, og du har ikke bilder av de. Fiks alt, så kan det hende du har kjøper med en gang Ops! Jeg så feil, trodde dette var til salgs! Men lurt å nevne hvor du holder til i det minste Endret November 29, 2016 av Shattered Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet November 29, 2016 Forfatter Share Skrevet November 29, 2016 ja, opdaterte første post nå. sikkert smart som du sier. men jeg henter setene om det er ikke FOR langt unna evt hvis noen har komplett sportskinn i sort liggende så er det interessant også. holder til i kristiansund Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå