Robin L Skrevet August 21, 2016 Share Skrevet August 21, 2016 hei. kjøpte for en måneds tid siden en helt ny dynamo på koed. har kjørt ca 1000km problemfritt. men i dag begynte ladelampa og lyse da jeg skulle flytte bilen litt. målte spenningen på batteriet til 12v bare, så den lader nok ikke. kan batteriet ha noe av skylden til at den ikke lader? eller må det være dynamoen? har aldri hatt noe batteriproblemer tidligere. jeg skal ta og sjekke tilkoblingene før jeg klager til koed, men har liten tru på at de er dårlige egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxmek Skrevet August 21, 2016 Share Skrevet August 21, 2016 Hvis du har målt 12V med motor igang lader ikke dynamo. Sjekk ledninger på dynamoen, kan hende dårlig kontakt eller ledning som er løsnet etter bytte av dynamoen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet August 22, 2016 Forfatter Share Skrevet August 22, 2016 skal ta og sjekke koblingene etterpå. skal vell godtgjøres at reima slurer så ille at den ikke lader? hadde vell hørt det på den da.. er vell en grunn til at de uorginale delene på koed er billige sikkert ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet August 22, 2016 Forfatter Share Skrevet August 22, 2016 sjekket koblingene nå, og de ser greie ut. F**ens drit ass. blir lei når man kjøper nytt for å slippe mer problemer så blir det bare tull. kunnet like greit byttet børster på den gamle jeg hadde. den gikk selvsagt i posten til koed for noen få dager siden kanskje jeg skal spørre om jeg får en brukt dynamo med liten km og nye børster i bytte? har vell neppe krav på det men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxmek Skrevet August 23, 2016 Share Skrevet August 23, 2016 Kjipt, men ta en telefon til Koed, det må da være reklamasjons sak når den er ca 1 måned gammel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå