Stianhh Skrevet August 24, 2016 Share Skrevet August 24, 2016 Kjøpte meg en e39 for 3 uker siden, rullet 280k og er lite rust. Eneste som forgie eier har gjort er å skiftet angel eyes, selv har jeg planer om coilovers, skifte innsug osv. Om noen har noen tips til hva annet som kan gjøres, hadde det våre fantastisk (y) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 24, 2016 Share Skrevet August 24, 2016 Følger her. Har du ikke noen bilder i dagslys? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stianhh Skrevet August 24, 2016 Forfatter Share Skrevet August 24, 2016 18 minutter siden, Gabz skrev: Følger her. Har du ikke noen bilder i dagslys? Skal ta noen når jeg er kommet meg hjemover igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stianhh Skrevet August 25, 2016 Forfatter Share Skrevet August 25, 2016 tok ett par shots før skolen i dag, regnet ekstremt i går så ble ikke noe effekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 25, 2016 Share Skrevet August 25, 2016 Ser bra ut denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stianhh Skrevet August 25, 2016 Forfatter Share Skrevet August 25, 2016 (endret) 18 minutter siden, Gabz skrev: Ser bra ut denne Blir nok ikke like strøken som din Gabz, men skal nå gjøre det jeg kan for å nerme meg Litt flere bilder, Felger er kantkjørt av forgie eier og tenker på rondell d58 18" eller Concave 18". Endret August 25, 2016 av Stianhh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet August 25, 2016 Share Skrevet August 25, 2016 Gabz har noen Rondeller til salgs/bytte btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 25, 2016 Share Skrevet August 25, 2016 Nei, skal bytte dem i Alpinaene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stianhh Skrevet August 26, 2016 Forfatter Share Skrevet August 26, 2016 17 timer siden, Shattered skrev: Gabz har noen Rondeller til salgs/bytte btw tror nok det blir concave, har fått tilbud om kjøp av rondell men har ikke bestemt meg enda 11 timer siden, Gabz skrev: Nei, skal bytte dem i Alpinaene. Hvilken type Aplina a Gabz? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet August 26, 2016 Share Skrevet August 26, 2016 Hadde concave sjæl, men likte de ikke noe særlig da det var for lite gummi i forhold til det jeg liker å kjøre med. Men så ikke så verst ut! Hadde ikke senterkoopper da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stianhh Skrevet August 26, 2016 Forfatter Share Skrevet August 26, 2016 11 minutter siden, Shattered skrev: Hadde concave sjæl, men likte de ikke noe særlig da det var for lite gummi i forhold til det jeg liker å kjøre med. Men så ikke så verst ut! Hadde ikke senterkoopper da Kjører på lite gummi nå, kjenner hver minste stein Men blir nok avgjørende iløpet av vinteren om hva som skjer med bensinslukeren tenkte å bestille M-tech å hive på + bygge quad bak med scorpio/eisenmann eller noe i den duren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 26, 2016 Share Skrevet August 26, 2016 2 timer siden, Stianhh skrev: Hvilken type Aplina a Gabz? 18" Ronal Alpina Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stianhh Skrevet August 26, 2016 Forfatter Share Skrevet August 26, 2016 2 timer siden, Gabz skrev: 18" Ronal Alpina På 520en? Blir gromt d😍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 26, 2016 Share Skrevet August 26, 2016 Stemmer Tror det kan bli bra! Må ha nye dekk på de da. Også er de på retting nå så kan være litt tid til jeg får dem. Du får følge med i tråden min, så kommer det nok oppdatering på det etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stianhh Skrevet August 26, 2016 Forfatter Share Skrevet August 26, 2016 (endret) Har lest igjennom e tråene om de bilene som er/har vert i ditt eige, så kan love deg jeg følger godt med samme har jeg gjort med dankii å shattered. Ekstremt mange timer lagt inn vil jeg tro, etter dagens kjøretur må jeg nok kjøpe noen nye dekk bak Endret August 26, 2016 av Stianhh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå