Gå til innhold

E39 523IA

Stianhh
 Share

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg en e39 for 3 uker siden, rullet 280k og er lite rust. Eneste som forgie eier har gjort er å skiftet angel eyes, selv har jeg planer om coilovers, skifte innsug osv.

Om noen har noen tips til hva annet som kan gjøres, hadde det våre fantastisk (y)

nBuOhtk.jpg

tCEQlB4.jpg

mFobvqv.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Gabz skrev:

Ser bra ut denne :)

Blir nok ikke like strøken som din Gabz, men skal nå gjøre det jeg kan for å nerme meg ;)

Litt flere bilder, Felger er kantkjørt av forgie eier og tenker på rondell d58 18" eller Concave 18".

nivoApS.jpg

USpY4l0.jpg

FS5gvan.jpg

Endret av Stianhh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Shattered skrev:

Gabz har noen Rondeller til salgs/bytte btw :P

tror nok det blir concave, har fått tilbud om kjøp av rondell men har ikke bestemt meg enda :P

11 timer siden, Gabz skrev:

Nei, skal bytte dem i Alpinaene.

Hvilken type Aplina a Gabz?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Shattered skrev:

Hadde concave sjæl, men likte de ikke noe særlig da det var for lite gummi i forhold til det jeg liker å kjøre med. Men så ikke så verst ut!

11146230_10205473403408698_7101858588038

Hadde ikke senterkoopper da :P

Kjører på lite gummi nå, kjenner hver minste stein :P Men blir nok avgjørende iløpet av vinteren om hva som skjer med bensinslukeren :P tenkte å bestille M-tech å hive på + bygge quad bak med scorpio/eisenmann eller noe i den duren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest igjennom e tråene om de bilene som er/har vert i ditt eige, så kan love deg jeg følger godt med ;) samme har jeg gjort med dankii å shattered. Ekstremt mange timer lagt inn vil jeg tro, etter dagens kjøretur må jeg nok kjøpe noen nye dekk bak :P

Endret av Stianhh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...