BimmerFan! Skrevet August 27, 2016 Share Skrevet August 27, 2016 Har en BMW F10 som sporer forferdelig mye, spesielt på dårlig asfalt. Dekkene som står på er 245 foran og 275 bak continental runflat dekk, som blir levert fra BMW originalt. Hva kan grunnen til dette være ? Jeg frykter at det er runflat systemet som gjør det. Er det noen komfortable, støysvake og gode dekk som dere kan anbefale? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet August 27, 2016 Share Skrevet August 27, 2016 Min sporet mye mindre etter jeg fikk bort runflat dekkene, så det har nok en del å si. Videre så sporer noen dekk mer enn andre så dette kan være høyst inviduelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerFan! Skrevet August 27, 2016 Forfatter Share Skrevet August 27, 2016 15 minutter siden, Fredrik 90 skrev: Min sporet mye mindre etter jeg fikk bort runflat dekkene, så det har nok en del å si. Videre så sporer noen dekk mer enn andre så dette kan være høyst inviduelt Skjønner Hvilke dekk har du på din, og dimensjon? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet August 27, 2016 Share Skrevet August 27, 2016 Runflat kan ha litt med det å gjøre, men noen biler og dekkombinasjoner sporer bare mer enn andre. Jeg har 225 foran og bak på E36en og den går nå ganske fint på veiene her. E39en som har 255(?) foran og bak er som å kjøre tog på spor på de samme veiene. Jeg kan forsåvidt anbefale Nokian Hakka Blue som jeg har på E36en. Gode dekk som ikke støyer så mye. Scoret vel ganske bra hos NAF da de ble testet. BimmerFan! reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå