Oddey Skrevet August 29, 2016 Share Skrevet August 29, 2016 Hallo folkens, jeg har fått noen lamper som kommer og går på min E92 m3, lampene som kommer er motorlampe, dsc og lufttrykk på dekk. Kommer gjerne hvis bilen har stått en stund, kjører jeg et par km og starter bilen på nytt er alt borte som regel. Noen aning om hva som er feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet August 29, 2016 Share Skrevet August 29, 2016 Har du mulighet å få hentet ut feilkoder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet August 29, 2016 Share Skrevet August 29, 2016 høres ut som dårlig batteri. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet August 29, 2016 Share Skrevet August 29, 2016 Jeg holder også en knapp på batteri. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddey Skrevet August 29, 2016 Forfatter Share Skrevet August 29, 2016 Skal prøve å få det fulladet og se om det hjelper evnt. Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå