eehgil Skrevet September 1, 2016 Share Skrevet September 1, 2016 Skal hente meg en brukt E61, her følger det med et sett vinterhjul. I tillegg vurderer jeg å prøve å plukke med meg et hjulsett til, men er litt usikker på om det er plass. Ser for meg at det går fire hjul i bagasjerommet og fire hjul i baksetet? Er klar over at det ikke er helt optimalt med tanke på kollisjonssikkerhet, men vær så snill å se bort fra det. Altså: Er det plass til 8 komplette løse hjul i 5-serie dimmensjon i en E61? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzhe Skrevet September 1, 2016 Share Skrevet September 1, 2016 Hadde nettopp 2 sett med hjul inn i min E60. Måtte bruke passasjersetet foran også, men med litt godvilje og bannskap så kom det til slutt. Bør gå rimelig glatt i E61. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 1, 2016 Share Skrevet September 1, 2016 Bør gå greit det. Man får fint fire hjul på høykant i bagasjerommet. Deretter kan du legge ned baksetene og så legge to og to oppå hverandre her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eehgil Skrevet September 1, 2016 Forfatter Share Skrevet September 1, 2016 Flott! Takk for gode svar begge to! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weltzin Skrevet September 1, 2016 Share Skrevet September 1, 2016 Hadde nettopp 6 hjul i baksetet, og 2 i bagasjen på min e60.. langt fra optimal kjørestilling, og ikke spesielt trafikksikkert, men 300m i 40 sone gikk bra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå