Haug530D Skrevet September 6, 2016 Share Skrevet September 6, 2016 Jeg har mistet en plastpropp mellom døren og karosseriet bak på min E39, er det noen som vet delenr på denne? finner liksom ikke ut hva det heter. Kan dette gjøre at det lekker fra en dreneringspropp under bilen? teppet er helt tørt inni. Har ikke bilder for øyeblikket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet September 8, 2016 Forfatter Share Skrevet September 8, 2016 Har lagt ved noen bilder av hullet og de proppene som er på bilen fra før av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet September 8, 2016 Share Skrevet September 8, 2016 det der er nok boret på i ettertid for hullromsbeskyttelse. bmw, biltema og bilextra selger nok nye propper og sette i : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet September 9, 2016 Forfatter Share Skrevet September 9, 2016 18 timer siden, space-ace skrev: det der er nok boret på i ettertid for hullromsbeskyttelse. bmw, biltema og bilextra selger nok nye propper og sette i : ) Nei dette er nok laget under produksjon, men anyway, tror jeg fant den nå Blind Plug, delenr 51718204406 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet September 9, 2016 Share Skrevet September 9, 2016 første hullet har jeg også trur jeg men ikke de siste : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå