BMw e30<3 Skrevet September 7, 2016 Share Skrevet September 7, 2016 (endret) Hei! Jeg var så uheldig her om dagen å kjøre inn i en høy fortauskant. Trodde først det ikke hadde skjedd noe, bare litt riper i den 25 mm senka bilen min... Men problemet kom plutselig når jeg skulle ut på riksen å opp i 80, da jeg hørte en stor lyd som hørtes ut som kom fra dekket, hørtes ut som en bit av dekket hadde revnet. Da jeg gikk ut for å sjekke dette fant jeg absolutt ingen ting... Har noen peiling på hva jeg kan ha vert borti/ødelag? Endret September 7, 2016 av BMw e30<3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet September 9, 2016 Share Skrevet September 9, 2016 Tror du sku lagt denne tråden inn på Teknisk, kanskje du får svar der. Reef89 og Popza reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet September 9, 2016 Share Skrevet September 9, 2016 EN stor lyd, en gang? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet September 15, 2016 Share Skrevet September 15, 2016 Du har kjørt løs innerskjermen din og den blåser inn i dekket når du kommer opp i hastighet. Hversågod! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå