Lifeasiknowit_bmw Skrevet September 25, 2016 Share Skrevet September 25, 2016 8 minutter siden, Werther skrev: Dette er det viktigste man kan gjøre for å unngå biltyveri. Jeg har gjemt bilnøkler uansett bilmodell i mange år I tilfelle en klåfingret litauer er innom på nattestid. Leser jevnlig på en svensk side der stjålede biler/bobiler/lastebiler/motorsykler blir etterlyst med biler/info, og 19 av 20 biler blir stjålet med nøkkel etter innbrudd nattestid fordi østeuropeerne vet at naive skandinavere oppbevarer slikt lett tilgjengelig ved siden av inngangsdøren. Har alltid nøklene i egne skuffer. Ellers ligger nøklene i jakkelommer hengende blant 30 andre jakker 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fidelio Skrevet September 25, 2016 Forfatter Share Skrevet September 25, 2016 Lurer nesten på om hele greia er tull jeg. Altså om 2 m5er blir stjålet, så er vel det en mediasak? Hadde jeg vært eier av noe sånt og det hadde skjedd så hadde jeg gjort alt for å få dette ut i media. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 25, 2016 Share Skrevet September 25, 2016 ...eller kanskje det er svindel. Man kan aldri vite, men at to M5er bare forsvinner sånn plutselig er litt spesielt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå