BMWforalle Skrevet September 12, 2016 Share Skrevet September 12, 2016 Etter en god vask og en runde med Swiss Wax Nano Express ser bilen i dag slik ut. Den er tidligere vokset med Swiss Wax Shield, men det viste seg at en oppfrisking med en runde Nano Express hjalp godt både på farge og glans. Bilen er litt over fem år, har kjørt 145 tusen km og går som en klokke. fupsaker, Gorg, tambur4 og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet September 12, 2016 Share Skrevet September 12, 2016 Godt du passer på å gi den stell. Ser skinnende ut. BMWforalle reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Quark Skrevet September 13, 2016 Share Skrevet September 13, 2016 Nydelig bil! Hadde selv en E92 325i, men da i Space grey. Ønsket meg i alle år en blå slik som din. Jeg har også brukt Swiss Vax Shield på mine biler, men jeg sliter litt med å legge rett mengde. Jeg tror nok jeg legger alt for tykkt lag, får ikke boksen til å holde så mange runder som de påstår... BMWforalle reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWforalle Skrevet September 13, 2016 Forfatter Share Skrevet September 13, 2016 5 timer siden, The Quark skrev: Nydelig bil! Hadde selv en E92 325i, men da i Space grey. Ønsket meg i alle år en blå slik som din. Jeg har også brukt Swiss Vax Shield på mine biler, men jeg sliter litt med å legge rett mengde. Jeg tror nok jeg legger alt for tykkt lag, får ikke boksen til å holde så mange runder som de påstår... Jeg har også bomma med hensyn til mengde Swiss Wax Shield, men nå har jeg lært. Tror jeg. Det skal brukes utrolig lite fikk jeg vite der jeg kjøpte den. Bare så vidt du skal berøre voksen i boksen så er det nok. Da jeg brukte for mye var også et sabla slit å polere blankt etterpå. Voksen klumpet" seg og laget masse ekstra bryderi. Når jeg nå tar mye mindre på skumgummiputa er det lett som bare det å få polert etter at voksen har tørket. Jeg lar den tørke nesten en time på bilen før jeg polerer. Da er det greit at vokslaget er tynt. Lykke til videre med voksingen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet September 13, 2016 Share Skrevet September 13, 2016 Ser meget bra ut Viktig å merke seg at likt fjerner likt. Så om man ikke får bort voksen, ligg på litt til og buff av med en gang. BMWforalle reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå