OleKH Skrevet September 17, 2016 Share Skrevet September 17, 2016 Hei! Har en X5 E53 2002 mod med DSP jeg har tenkt å montere ny spiller i. Har kjøpt en pioneer AVH-X3800DAB som jeg har planer om å bruke. Det som gjør jobben till litt mer enn plug & play er DSP-systemet, så jeg lurte på om noen andre har gjort det samme? Jeg har ingen erfaring med dette... Funksjoner jeg ønsker å beholde er at multifunksjonrattet skal fungere, og helst org sub. Navigasjon og CD-veksler er ikke nøye da den nye spilleren bruker GPS fra telefon, og jeg ikke eier en eneste CD. Håper noen kan hjelpe! -Ole Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet September 28, 2016 Share Skrevet September 28, 2016 Originale kontakten du kan koble deg på ligger i bagasjen. Den står koblet på headunit boksen som står der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet September 28, 2016 Share Skrevet September 28, 2016 Som Nautiluz sier så må du koble deg på i bagasjerommet for systemer med DSP. Tror også det finnes en løsningsvariant hvor man kobler om MID'en slik at den ligger hanskerommet og forsatt tilkoblet systemet. Slik at DSP blir skrudd på riktig ved oppstart, men dette har jeg selv aldri prøvd selv. Angående styring via rattet, så må du vel ha en CANBUS kompatibel kobling som gjør dette mulig. Dette måtte jeg ha når jeg installert en android enhent i min E53. Aner ikke om den spilleren du har kjøpt støtter dette dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå