Kruste Skrevet September 20, 2016 Share Skrevet September 20, 2016 (endret) Får ikke dette til å funke, bilen finner ikke telefonen. Er en MASK som sitter i bilen. Noen gode tips ?? Endret September 20, 2016 av Kruste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 20, 2016 Share Skrevet September 20, 2016 Kommer du innpå bluetooth setting? altså skjer det noe når du trykker ned hjulet eller bare fryser menyen? Finner tlf bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kruste Skrevet September 20, 2016 Forfatter Share Skrevet September 20, 2016 Ser ut som alt funger på bilen og telefonen finner bilen. Får opp beskjed på tlf at jeg skal taste koden 0000 eller 1234, har prøvd begge, men det funker ikke. Er det noe jeg evt. skal gjøre i menyen på bilen ? Har gått inn i Bluetooth menyen og aktivert "bluetooth connectable in this menu. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 20, 2016 Share Skrevet September 20, 2016 Ok, nei da er jeg ikke sikker på hva som er galt. Jeg har tidligere fått problemer med å parre og da var det defekt bluetooth modul. Jeg kom riktig nok ikke så langt inni menyen som deg ved pin kode. Min bare fryste seg når jeg trykket ned på setting menyen. Om du får andre symptomer på defekt modul kan jo være en mulighet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kruste Skrevet September 20, 2016 Forfatter Share Skrevet September 20, 2016 Er ikke defekt modul da jeg har brukt en Sony Xperia Z2 til nå så det er nok et annet problem. Disse kodene man blir bedt om å slå inn skal disse også tastes inn i menyen på bilen noe sted ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet September 20, 2016 Share Skrevet September 20, 2016 Du skal jo velge kode på telefonen selv først. Så på navi etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 20, 2016 Share Skrevet September 20, 2016 ... Ja, det skal man og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kruste Skrevet September 20, 2016 Forfatter Share Skrevet September 20, 2016 (endret) Og hvordan gjøres dette på M-ASK enheten Otis ? Var en annen som la inn den forrige telefonen min så jeg fikk ikke med meg fremgangsmåten. Endret September 20, 2016 av Kruste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kruste Skrevet September 20, 2016 Forfatter Share Skrevet September 20, 2016 Fikk det til nå endelig.... Men,,,,,,,hvor er alle kontaktene, siste anrop osv. Testet med en samtale, men dette lå ikke i siste anrop. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet September 20, 2016 Share Skrevet September 20, 2016 Kontaktene skal ligge der, men bare om du har godkjent det på telefonen. Siste anrop er bare for hver gang du hatt telefon tilkoblet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kruste Skrevet September 20, 2016 Forfatter Share Skrevet September 20, 2016 (endret) 14 timer siden, Otis skrev: Kontaktene skal ligge der, men bare om du har godkjent det på telefonen. Siste anrop er bare for hver gang du hatt telefon tilkoblet. Mener jeg fikk spørsmål om dette da jeg fikk parret telefonen, men får ta en sjekk å se om jeg finner noe. Noen med Galaxy S6 og E60 her som kan bekrefte at de funker med kontaktlister osv. Endret September 21, 2016 av Kruste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå