Gorg Skrevet September 26, 2016 Share Skrevet September 26, 2016 Har i det siste fått jevnlig smell i høyttalerne. Høres ut som det lades opp også smeller det, med en uling etterpå. Lyden funker normalt imellom, og det hjelper ikke å skru på mute på stereoen. Det er en forsterker som ligger i bagasjerommet, vet ikke om det er den men mistenker det. Forøvrig kan det komme smell etter jeg har skrudd av tenningen og låst bilen, det gjorde det nettopp når jeg bare rygget bilen et stykke.. Noen som har opplevd noe lignende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 27, 2016 Share Skrevet September 27, 2016 E90'en min gjør det også. Det vil si at jeg har en forsterker til sub koblet inn på høynivå, og den smeller av og til etter at jeg har slått av motor og låst bilen. Hvorfor vet jeg ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet September 27, 2016 Forfatter Share Skrevet September 27, 2016 Fikk feilsøkt en del idag, var ganske løse skruer på omtrent alle ledninger... Men det smalt fordet, så vi nappet ut forsterkeren. Da funket det fint.. Bare lyd fra bakhøyttalerne nå da. Bestilt ny forsterker, krysser fingrene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Oktober 3, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2016 Kan vel konstatere med at det var feil på forsterkeren. Mulig at løse kabler over tid har gjort skade på den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwe61lci Skrevet Mai 21, 2017 Share Skrevet Mai 21, 2017 Fant denne tråden nå med helt likt problem som meg. Håpa på dårlig jording eller andre ting men må vel til med ny forsterker da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Mai 21, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2017 2 minutter siden, Bmwe61lci skrev: Fant denne tråden nå med helt likt problem som meg. Håpa på dårlig jording eller andre ting men må vel til med ny forsterker da? Fant ut at kablene var veldig løse når jeg byttet forsterker. Antagelig det som har gjort at det har oppstått slitasje på forsterkeren. Kunne stramme skruene for hånd med bits uten problem. Og ja på + og - kontaktene ogee1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwe61lci Skrevet Mai 21, 2017 Share Skrevet Mai 21, 2017 Sjekker over ikveld. Jorda du på batteriets minuspol eller en bolt i bagasjerommet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Mai 21, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2017 Batteriet, siden det er i bagasjerommet 👍🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tollefsen Skrevet Mai 24, 2017 Share Skrevet Mai 24, 2017 Hadde samme problemet med min E90. Måtte til med ny forsterker/DSP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oskar bmw 525f10 2011 Skrevet Juli 2, 2017 Share Skrevet Juli 2, 2017 On 26.9.2016 at 18.49, Gorg skrev: Har i det siste fått jevnlig smell i høyttalerne. Høres ut som det lades opp også smeller det, med en uling etterpå. Lyden funker normalt imellom, og det hjelper ikke å skru på mute på stereoen. Det er en forsterker som ligger i bagasjerommet, vet ikke om det er den men mistenker det. Forøvrig kan det komme smell etter jeg har skrudd av tenningen og låst bilen, det gjorde det nettopp når jeg bare rygget bilen et stykke.. Noen som har opplevd noe lignende? Hei har samme problem på min f10 2011 mod ,har knittring å smelling i høytaleren i bakdørene av og til i begge men oftes i den høyre ,når tenningo er av å bilen låst høres au ng smelling av å til ,låses bilen opp kommer d ofte litt smelling å knittring ,er d forsterkeren som er gåen da tru Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå