gullsakar Skrevet Oktober 1, 2016 Share Skrevet Oktober 1, 2016 Noen her som har gjort dette på facelift lyktene.(hella) sies vel at det ikke går an men det finnes vel ikke noe som ikke går an?:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Oktober 1, 2016 Share Skrevet Oktober 1, 2016 inn i steikeovnen. 70grader og 15 minutter, så kan du begynne forsiktig å dra av glasset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 1, 2016 Share Skrevet Oktober 1, 2016 Jeg hadde ikke stor nok stekeovn, og den er 60cm bred. Så jeg brukte sparkel skrape og varmluftspistol. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gullsakar Skrevet Oktober 2, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2016 Akkurat ja. Har hørt om de metodene. Men hvor kjøper man nye lykteglass..? eBay.? Og evt hvilket pakningsmiddel er å anbefale.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Oktober 2, 2016 Share Skrevet Oktober 2, 2016 Hårføner virker også fint. Det brukte jeg. Er vel fra en gang i 2002 de gikk over til lim, så det ikke går an og opne..Her finner du flere, prisene og frakta variere så du må lete litt etter det billigeste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 2, 2016 Share Skrevet Oktober 2, 2016 Ebay hadde glass noen ganger før. Men det var svært begrenset. Jeg gjenbrukte limet som var der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Oktober 2, 2016 Share Skrevet Oktober 2, 2016 (endret) Appropo lim (butyl)1 og 2 Og skal du bestille derfra, ville jeg absolutt vurdert bixenon prosjektorene de selger også! Anbefales på det sterkeste! Jeg kjøpte ei tube med butyl på Wurt da jeg fiksa det første gang. Endret Oktober 2, 2016 av Alpejohn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gullsakar Skrevet Oktober 2, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2016 36 minutter siden, Alpejohn skrev: Hårføner virker også fint. Det brukte jeg. Er vel fra en gang i 2002 de gikk over til lim, så det ikke går an og opne..Her finner du flere, prisene og frakta variere så du må lete litt etter det billigeste. min er 2003 model så da går det ikke an å bytte glass da? fant noen på ebay ja.. men lite vits hvis hele lykta går i stykker under demontering.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Oktober 2, 2016 Share Skrevet Oktober 2, 2016 Vis det er orginale lyktene på bilen så går det nok ikke an. Ikke som jeg vet om hvertfall. Da vil jeg vite om det! For jeg har mine gamle 03 lykter liggende, med knekte justeringer og stygt glass.. Jeg måtte kjøpe meg et par 01 lykter for og bytte på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gullsakar Skrevet Oktober 2, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2016 Står hella på de så da er de vel ikke originale.. glassene er fryktelig stygge på mine også med fullt av små sprekker. Fukt inni er det også selv med silica gel oppi.. disse var jo rimelige.. http://www.ebay.com/itm/BMW-E39-HEADLIGHT-LENS-LEFT-and-RIGHT-NEW-00-09-2004-FACELIFT-/112146235577?hash=item1a1c6fc0b9:g:ODoAAOSwN81WDUPw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Oktober 2, 2016 Share Skrevet Oktober 2, 2016 Tenkte på om det var orginale lyktene som ble levert på bilen.. Men de er vel limte Hella lyktene også tror jeg. Men det er jo bare og prøve å varme og se om du klarer og få liv i glasset. Jeg fikk ikke liv i det hele tatt. I motsetning til de som kan opnes, der ser du fort om glasset beveger seg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gullsakar Skrevet Oktober 2, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2016 Ja skjønte det. Nei det er jo ikke godt å si. Jeg er 4 eller 5 eier på bilen og den er 13 år gammel så ikke godt å vite om de er byttet. Ettermontert angeleyes er det hvertfall.. Øy, når jeg da tenker meg om en gang til så må de jo ha vært åpnet før.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Oktober 2, 2016 Share Skrevet Oktober 2, 2016 (endret) Da har du jo ikke orginale facelift lykter.. Om AE er ettermontert.. Bilde? Endret Oktober 2, 2016 av Alpejohn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gullsakar Skrevet Oktober 2, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2016 nei sikkert ikke. dette har jeg ikke fullt og holdent greie på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Oktober 2, 2016 Share Skrevet Oktober 2, 2016 Ser jo orginale ut de der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå