Bimmertrønder Skrevet Oktober 4, 2016 Share Skrevet Oktober 4, 2016 Hei vurderer å kjøpe meg en 320i som har blitt motor til en m50b25 men den er ikke godkjent så lurer jeg på hva jeg må gjøre for å få dette godkjent Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 4, 2016 Share Skrevet Oktober 4, 2016 Det som mangler i de aller fleste av tilfellene hvor bilen ikke er godkjent ombygd er at vedkommende ikke har hatt papirer på donorbilen, og har du ikke det får du det ikke gjennom på SVV. Men hvis du er heldig og får tak i vedkommende som solgte donormotor og han ordner papirer på delebilen som den ble hentet fra, så er du godt på vei Da er det bare å vise papirer på at karosseriene har like delenummer og at karosseriet tåler det etc. Også må motoren være nyere enn bilen. Er dette snakk om E36? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kortsluttning Skrevet Oktober 6, 2016 Share Skrevet Oktober 6, 2016 Det er vel også viktig å vise at motor er nyere enn bilen. Noen som vet om du kan oppgradere til feks 325 bremser og understell, uten å godkjenne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 6, 2016 Share Skrevet Oktober 6, 2016 (endret) Ja, jeg nevnte at den må være nyere. Og har aldri hørt om noen som har fått pes om oppgradering av bremser uten godkjenning. Det er jo bare økt trygghet og redusert stoppelengde. Understell er det jo i teorien relativt strengt med, men om du kan vise at det sitter originalt i biler med samme karosseri så burde vel det og gå fint. Endret Oktober 6, 2016 av Gabz kortsluttning reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå