conniems Skrevet Oktober 12, 2016 Share Skrevet Oktober 12, 2016 Har bmw e39, men etter jeg hadde ute venstre frontlykt og satte den på igjen er begge lyktene begynt å tulle. Alt er ''omvendt'' på spaken inn i bilen, når lysene er av så er kjørelysene på, når de står på parklys kan jeg skru av og på kjørelysene, men knappen spaken fungerer omvendt. Når den står i midt stilling er lysene på, men når jeg dytter den frem kommer kjørelysene på. Og når jeg har knappen på det siste hakket der kjørelysene skal være på hele tiden så står langlysene på hele tiden å man kan ikke skru dem av. Har dere vært borti noe lignende? Alt av koblingene til lyktene er satt inn rikitig.. Har også hatt elektrisk feil med baklysene tidligere om det har noe å si. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conniems Skrevet Oktober 12, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2016 Mente at når den tår i midtre stilling er lysene på å når jeg skyver den frem går de av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 12, 2016 Share Skrevet Oktober 12, 2016 Delvis/defekt LCM lager endel lys trøbbel... også en gjenganger på E39. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conniems Skrevet Oktober 12, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2016 Rart at den skal gå ødelagt bare med at jeg tok av en lykt..har ikke vært noe plaget før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 12, 2016 Share Skrevet Oktober 12, 2016 Det er sant, men ting skjer plutselig. Ville i hvertfall sjekket den, se om den har brent kretskort for eks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå