Luna1 Skrevet Oktober 16, 2016 Share Skrevet Oktober 16, 2016 Jeg har en 520 d E39 2000mod, fikk havari på turbo, fikk tak i ny/brukt på ebay. Denne ble byttet idag, fylte på olje på bilen og startet opp, lite strøm men fikk liv i det. Når den startet var det mye røyk å sot men sveiv greit, skulle kjøre en tur, kom 100 m så ble det maks turtall igjen!!! Måtte kvele den igjen!!!! Hva har jeg gjort galt, hva mer en turbo kunne være galt.... Hva bør jeg gjøre??? Bare skru den ut igjen??? Kan det være at jeg ikke hadde olje i Turboen??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Oktober 16, 2016 Share Skrevet Oktober 16, 2016 Har du renset intercooler? Otis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Luna1 Skrevet Oktober 17, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2016 11 timer siden, lagunilla skrev: Har du renset intercooler? Nei det har jeg ikke, alt jeg gjorde var å bytte turbo, men etter 100m tok den helt av igjen. Ligger det noe gruff igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Oktober 17, 2016 Share Skrevet Oktober 17, 2016 Demonter slanger og intercooler og rens skikkelig. Otis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå