e30_joakim Skrevet Oktober 20, 2016 Share Skrevet Oktober 20, 2016 Hei, jeg har en 2009 modell E61 , med telefon holder i midtarmlene.. er det noe link eller noen som har skrudd ut denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 20, 2016 Share Skrevet Oktober 20, 2016 Det går ikke an å fjerne denne uten inngrep og synlige merker i etterkant. Om du har feil adapter/telefonholder for din telefon, kan den enkelt byttes ut med en annen type. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Oktober 20, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2016 okei trenger ikke telefon holder under midtarmlene , rart påfunn egentlig .. har du sånn på din eller har du fjernet den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 20, 2016 Share Skrevet Oktober 20, 2016 Jeg har fjernet min, har aldri angret på det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 20, 2016 Share Skrevet Oktober 20, 2016 Jeg har ikke fjernet min, men så bruker jeg den som plug-in med mediafunksjoner. Ubrukelig eller ei, jeg ville ikke fjernet den da det gir hull i midtkonsollen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
barsjef Skrevet Oktober 20, 2016 Share Skrevet Oktober 20, 2016 Gir hul i midtkonsollen?? Hvordan det? mobilholder sitter jo under topplokket. Skal ellers være enig i at det er ubrugeligt i 2016. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 20, 2016 Share Skrevet Oktober 20, 2016 Om man fjerner hele mekanismen (å bare fjerne halve er jo meningsløst) gir hull på sidene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
barsjef Skrevet Oktober 20, 2016 Share Skrevet Oktober 20, 2016 Må sjekke hvordan det er festet når jeg kommer ned i bilen. Men kunne faktisk tenkt meg flaske/boks holder der i stedet for denne mobil dingsen. Skifter en mobil, så må en å kjøpe ny holder til den, å Bavaria er jo ikke billige der heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet Oktober 20, 2016 Share Skrevet Oktober 20, 2016 http://www.instructables.com/id/Remove-BMW-phone-Cradle/?ALLSTEPS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
barsjef Skrevet Oktober 20, 2016 Share Skrevet Oktober 20, 2016 2 timer siden, T.H.O skrev: http://www.instructables.com/id/Remove-BMW-phone-Cradle/?ALLSTEPS Altså uten hull i sidene. Får se litt på dette ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 20, 2016 Share Skrevet Oktober 20, 2016 Hull er det jo der den har vært hengslet, og man får et hull på motsatt side hvor kabelgjennomføringen er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå