Gå til innhold

BMW E 34 spyledyseproblemer

Frankesen
 Share

Anbefalte innlegg

Har en 525 TDS 96 mod. Spyledysene på vinduet gir null vann, men spylingen på lyktene virker. Ser heller ikke ut til at slangen har hoppet av, da jeg ikke ser det lekker noen steder. Har også brukt nål på dysene, men de er dønn tette. Hvor kan feilen være??????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge spylingen virker på lyktene og man hører pumpa, er vel den i orden. Det er jo det som er hovedpoenget.

Det er en stor tank med tilhørende pumpe og den virker. Så er det en liten ekstratank med en liten pumpe på. Ser ut som dette kun er til bruk med intensiv spyling som det står. KAN DENNE LILLE EKSTRATANKEN MED PUMPA HA NOEN ÅRSAK TIL AT IKKE VINDUSSPYLINGEN VIRKER????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såvidt jeg husker skal det være tre pumper, Intensivvasker på egen tank også har du to på den store tanken. En til frontruten og en til lyktene. Den som har 2 slangetilkoblinger er til lyktene. Frontlysene og tåkelysene. Enkleste måten og finne riktig pumpe på er og følge slangene fra dysene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK, så dere mener at det er to pumper til den store tanken? Jeg ser kun 1 pumpe til den store tanken , og 1 til intensivtanken. Må kanskje da ta ut hele tanken for å se om det sitter enda 1 pumpe under den. Er det riktig tenkt.

Har fundert på om det er selve bryteren på rattstammen, men den virker fast og fin, og lyktespyleren virker som nevnt.

Skal skru opp tanken, og se om jeg finner pumpe nr 3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...